حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
مسئول سازمان بسیج رسانه‌ای استان سمنان:

جام رسانه‌ای امید در راستای امیدآفرینی است

جام رسانه‌ای امید در راستای امیدآفرینی است

مسئول سازمان بسیج رسانه‌ای استان سمنان گفت:از اهداف رویداد جام رسانه امید جهاد تبیین و امید آفرینی در راستای پیشرفت‌های استان سمنان در بخش‌های مختلف است.

محمود احمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، گفت: جام رسانه‌ای امید بر سه محور جهاد امیدآفرینی، جهاد تبیین و جهاد خدمت با حضور اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی با حضور فرمانده سپاه استان استاندار سمنان و نماینده معزز ولی‌فقیه در استان و رقابت اصحاب رسانه برگزار می شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه‌ای استان سمنان تصریح کرد: اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی در رویداد جام رسانه باتوجه‌به سه محور بر سه محور جهاد امیدآفرینی، جهاد تبیین و جهاد خدمت با حضور اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی به رقابت خواهند پرداخت.

وی در ادامه افزود: یکی از اهداف رویداد جام رسانه جهاد تبیین پیشرفت‌های استان سمنان در بخش‌های مختلف علمی، صنعتی، اقتصادی، دانش‌بنیان، فرهنگی و اجتماعی محتواهایی در قالب رقابت تولید و منتشر خواهد شد.

احمدی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های صورت‌گرفته در راستای جام رسانه‌ای امید برگزاری اردوهای راویان پیشرفت در قالب بازدید از کارخانه‌ها است که فعالان رسانه و فضای مجازی با حضور در این کارخانه‌ها از نزدیک پیشرفت‌ها و دستاوردهای علمی و صنعتی استان را مشاهده کردند تا بتوانند شعار ما می‌توانیم را در جامعه انتشار دهند.

مسئول سازمان بسیج رسانه‌ای استان سمنان تصریح کرد: حضرت امام خامنه ای فرموده‌اند اگر ما روایت نکنیم دشمنان روایت خواهند کرد و وظیفه اصحاب رسانه امیدآفرینی در جامعه است همان‌گونه که دشمن و استکبار جهانی تلاش می‌کند تا روحیه یاس، سرخوردگی و ناامیدی را به ملت ایران تزریق کند.

وی دررابطه‌با اهمیت جایگاه اصحاب رسانه خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه در مقابل می‌توانند خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان باشند و با امید آفرینی و جهاد تبیین با نقشه‌های شوم دشمنان مقابله کنند.

احمدی در ادامه افزود: همان‌گونه که دشمنان در تمام عرصه‌ها شکست‌خورده است در جنگ رسانه‌ای علیه ملت ایران نیز شکست خواهند خورد و اصحاب رسانه باقدرت و اقتدار به این وظیفه خطیر خود عمل خواهند کرد.

مسئول سازمان بسیج رسانه‌ای استان سمنان ضمن اشاره به روزهای پیشروی انتخابات تصریح کرد: از اهداف دیگر برگزاری رویداد جام رسانه ایجاد اتحاد، همدلی و هم‌افزایی اصحاب رسانه استان است تا باقدرت در کنار یکدیگر با انتشار اخبار خوب و امید آفرینی در سطح جامعه یک انتخابات و باشکوه را تحقق ببخشیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از