حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
مسئول مجمع جهانی علی‌اصغر (ع) سمنان خبر داد:

برگزاری همایش شیرخوارگان در 150 نقطه استان

برگزاری همایش شیرخوارگان در 150 نقطه استان

مسئول مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر (ع) استان سمنان گفت: همایش شیرخوارگان حسینی در ۱۵۰ نقطه استان با حضور بیش از ۸ هزار نوزارد برگزار می‌شود.

 عباسعلی طالب‌بیدختی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با اشاره به برگزاری هرساله همایش شیرخوارگان در سطح استان سمنان گفت: همایش شیرخوارگان حسینی در نخستین جمعه ماه محرم، در ۱۵۰ نقطه استان سمنان و هم‌زمان در 8 هزار و ۵۰۰ نقطه در ایران و ۵۰ کشور جهان برگزار می‌شود.

 مسئول مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر (ع) استان سمنان با اشاره به توزیع 8 هزار دست لباس ویژه نوزادان در روز همایش، اظهار کرد: ۵۰۰ نفر از خادمان حضرت علی‌اصغر (ع)  در حال آماده و بسته‌بندی لباس شیرخوارگان هستند.

 وی در ادامه افزود: این لباس‌ها رایگان در اختیار مادران قرار خواهد گرفت تا با بر تن‌ کردن این لباس‌ها فرزند خود را نذر حضرت علی‌اصغر (ع)  و سرباز امام‌زمان (عج) کنند.

طالب‌بیدختی با بیان اینکه این همایش در مصلی نمازجمعه سمنان برگزار خواهد شد، افزود: این همایش ساعت ۸ صبح جمعه ۲۲ تیرماه هم‌زمان با سراسر جهان در استان سمنان برگزار می‌شود.

این مقام مسئول، مرثیه‌سرایی، گهواره‌گردانی، دمام‌زنی، مداحی، سخنرانی و قرائت نذرنامه و... را از برنامه‌های این همایش عنوان کرد.

وی همچنین تصریح کرد: هم‌زمان با سراسر کشور رأس ساعت ۱۰ پیام نذرنامه برای یاری حضرت ولی‌عصر (عج)  توسط مادران قرائت می‌شود تا حضرت آن‌ها را حفظ کرده و از سربازان این امام باشند.

طالب‌بیدختی از مادران خواست تا در روز همایش موارد ضروری که نیاز فرزندانشان است با خود به همراه داشته باشند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از