حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
جانشین قرارگاه سایبری سازمان پدافند غیرعامل خبر داد:

بسیج امکانات کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک

بسیج امکانات کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک

جانشین قرارگاه سایبری سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در امنیت و آرامش خواهد بود، گفت: امکانات کشور در برگزاری الکترونیک انتخابات بسیج شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ به نقل از روابط‌عمومی استانداری سمنان،  سردار محمدرضا فرجی پور پیش از ظهر امروز در دیدار با استاندار با بیان اینکه در برهه حساس کنونی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری از لحاظ مختلف حائز اهمیت است، گفت: شهادت آیت‌الله رئیسی ملت ایران را در بهت و ماتم فروبرد؛ لذا برای پیشبرد برنامه‌های کشور انتخابات ریاست‌جمهوری مهم است.

وی ضمن ابراز تسلیت و همدردی به مردم متدین ایران از جمله استان سمنان در ادامه اضافه کرد: برای برگزاری انتخابات در آرامش و امنیت همه تلاش و ظرفیت‌ها را به کار خواهیم گرفت.

جانشین قرارگاه سایبری سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه تمامی امکانات و تجهیزات برای برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری بسیج شدند، ابراز داشت: به لحاظ نیروی انسانی نیز کادر موردنیاز تأمین شده است.

فرجی پور در ادامه تصریح کرد: وزارت کشور برای برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیک اعلام آمادگی دارد و در صورت موافقت شورای نگهبان این امر به انجام خواهد رسید.

وی ابراز کرد: برای برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری به‌صورت الکترونیک زیرساخت‌های لازم برای پیشگیری از حملات سایبری در حوزه پدافند غیرعامل تدابیر لازم اندیشیده شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از