حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:

تجاوز به یمن با چراغ‌سبز سازمان ملل بود

تجاوز به یمن با چراغ‌سبز سازمان ملل بود

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در واکنش به حملات آمریکا و انگلستان به یمن گفت: تجاوز به خاک یمن با چراغ‌سبز سازمان ملل متحد انجام شد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی در صفحه کاربری خود در شبکه ایکس (توییتر سابق) در واکنش به حملات ائتلاف آمریکا و انگلستان به مواضعی در یمن نوشت: تجاوز آمریکا و انگلیس به خاک یمن باهدف دفاع از صهیونیست‌ها و با چراغ‌سبز سازمان ملل متحد انجام شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان اضافه کرد: چنین اقداماتی نه‌تنها خللی در دفاع مشروع جهان اسلام از مردم غزه ایجاد نمی‌کند؛ بلکه گروه‌های مقاومت را برای هدف قراردادن متجاوزان مصمم‌تر خواهد کرد.

امام‌جمعه سمنان پیش‌تر نیز در خطبه‌های نمازجمعه سمنان گفته بود: مردم مظلوم غزه با وجود جنگ و خونریزی، موشک‌باران، کمبود دارو و امکانات، داغ ازدست‌دادن عزیزانشان، آوارگی و گرسنگی مقاومت کردند و فقط عده کمی از غزه خارج شدند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی با بیان اینکه مقاومت و تاب‌آوری ترکیبی درس بزرگ مقاومت مردم غزه است، گفت: کسانی که در میدان وحدت داشته باشند، هیچ فناوری مدرن و یا سلاح پیشرفته‌ای نمی‌تواند جلودارشان باشد.

وی تأکید کرد: حزب‌الله و اهل مقاومت در کشورهای مختلف اسلامی و مردم فلسطین بسیجی هستند؛ چون در مسیر اسلام حرکت می‌کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از