حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
رئیس شورای شهر سمنان:

تحریم انتخابات به معنای پذیرش شرایط فعلی است

تحریم انتخابات به معنای پذیرش شرایط فعلی است

رئیس شورای شهر سمنان گفت:اگر برخی از شرایط فعلی ناراضی و به دنبال تغییر شرایط موجود هستند، باید با مشارکت در انتخابات و روی کار آمدن فرد اصلح امید به بهبود شرایط را ایجاد کنند.

مهدی خراسانیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» با  بیان اینکه معنای واقعی دموکراسی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران احیا شد، گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برگزاری انتخابات به شکل واقعی آن مردم توانستند در سرنوشت خودشان دخیل و تصمیم‌ساز شوند.

رئیس شورای شهر سمنان در ادامه افزود: معاندان این مرزوبوم به تصورات خام خود به دنبال کاهش نرخ مشارکت هستند؛ اما باید بدانند مردم بصیر و فهیم و همیشه در صحنه جمهوری اسلامی داغ کاهش نرخ مشارکت و حضور کم‌رنگ را بر دل دشمنان خواهند گذاشت.

وی با بیان اینکه قهر عده‌ای با صندوق‌های رأی به معنای پذیرش شرایط فعلی است، ابراز کرد: اگر برخی از شرایط فعلی ناراضی و به دنبال تغییر شرایط موجود هستند، باید با مشارکت در انتخابات و روی کار آمدن فرد اصلح امید به بهبود شرایط را ایجاد کنند.

رئیس شورای شهر سمنان ابراز کرد: انتخاب اصلح مهم است؛ اما مهم‌تر از آن مشارکت حداکثری در انتخابات است که نشان‌دهنده همراهی و همدلی و پذیرش نظام توسط مردم خواهد بود.

بنا به گفته خراسانیان تأکیدات چندباره مقام معظم رهبری طی یک  سال اخیر نشان‌دهنده اهمیت این دوره از انتخابات است که می‌بایست با شوروشوق و حمایت همه‌جانبه برگزار شود به جهت آنکه چشم جهانیان به دنبال نتیجه این انتخابات است.

وی با بیان اینکه اطاعات از نایب برحق امام‌زمان (مقام معظم رهبری) با مشارکت در این انتخابات تجلی خواهد یافت و گوش به قرمان رهبری بودن محقق خواهد شد، اظهار کرد: در حوادث عاشورا کسانی که بهانه‌گیری کردند  و با نایب امام‌زمان خودشان یعنی مسلم بیعت نکردند، با امامشان هم بیعت نکردند، پس باید بدانیم اگر امروز نایب امام‌زمان را یاری نکنیم قطعاً فردا ظهور هم با امام عصر همراه نخواهیم شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از