حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
امام‌جمعه میامی خبر داد:

تلاش دولت‌های غربی علیه حجاب زنان در اغتشاشات

تلاش دولت‌های غربی علیه حجاب زنان در اغتشاشات

امام‌جمعه میامی از همه ملت ایران بویژه بانوان به‌خاطر مقاومت و ایستادگی در مقابل توطئه‌های دشمنان در زمان اغتشاشات تقدیر و تشکر کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عزیزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» با موضوع نقش بانوان مبنی بر شکست دشمنان در عرصه‌های مختلف گفت: مادران، خواهران، و دخترانمان در فتنه‌های اخیر کشورهای استکبارستیز با بصیرت کامل بر دشمن پیروز شدند.

امام‌جمعه میامی خاطرنشان کرد: در سالگرد مرگ مهسا امینی تمام دول غربی، آمریکا، اروپا و صهیونیسم همه توان خود را در جنگ رسانه‌ای علیه ایران بکار بردند و سعی داشتند در صحنه اغتشاشات همه زنان ایران را وارد عرصه بی‌حجابی، بی‌حیایی و بی‌عفتی کنند؛ اما زنان ایران در دوران اغتشاشات متوجه نیرنگ و برنامه‌های دشمن شدند.

عزیزی در ادامه افزود: مستر همفر جاسوس انگلیسی در جمع سران به آنها می‌گوید چرا با ایران وارد جنگ نظامی می‌شوید بجای جنگ نظامی حجاب را از سر زنان ایرانی بگیرید تا بتوانید بر ایران پیروز شوید.

وی خطاب به بانوان کشور گفت: بالاترین محبت خداوند در حق زن نعمت، عفت و حجاب است و زمانی که یک زن بدون حجاب وارد جامعه می‌شود مردان به این‌گونه زنان نگاهی ابزاری دارند همان گونه که در کشورهای اروپایی نیز نگاه به زن نگاهی ابزاری است.

امام‌جمعه میامی خاطرنشان کرد: اسلام به زن نگاه و ویژگی خاصی دارد به‌طوری که از صدر اسلام رسول مکرم (ص) برای رفتن به مسافرت و در زمان برگشت از مسافرت ابتدا به ملاقات خانم حضرت زهرا (س) می‌رفتند و خطاب به دخترشان می‌فرمود تو مادر من هستید.

 عزیزی در ادامه افزود: تعداد اندکی از خانم‌ها در زمان اغتشاشات بدون حجاب در صحنه حضور پیدا کردند که حضور این افراد یا از روی جهل و یا از روی لجبازی قدم در این راه بی‌حاصل گذاشتند.

وی اظهار کرد: خداوند متعال پوشش را در ذات انسان قرار داده است و هیچ زن و مردی عریان بودن را دوست ندارد هر آنچه که در اسلام در مورد زنان مطرح شده است به نفع زنان و دختران است.

امام‌جمعه میامی خاطرنشان کرد: باید دست ملت ایران را بوسید چرا که در عمق شرایط و مشکلات اقتصادی کشور این اغتشاشات به وجود آمد؛ اما همه مردم پای نظام و انقلاب و رهبر ایستادند و فریب دشمن را نخوردند.

عزیزی در ادامه افزود: همه دنیا دیدند که کشورهای اروپایی و اسرائیل منحوس چگونگی زنان و کودکان را با نسل‌کشی به شهادت رساندند داغ مردم غزه و فلسطین آن‌قدر عظیم است که قابل‌تصور و بیان نیست.

وی اذعان داشت: در مقابل می‌بینیم که کشور ایران در چه شرایط و امنیتی قرار دارد. اگر تمام دارایی‌ها برای ما باشد؛ اما امنیت وجود نداشته باشد هیچ سودی حاصل نمی‌شود در قرآن کریم نیز امنیت را بالاترین نعمت عنوان شده است.

 امام‌جمعه میامی در پایان از همه ملت ایران به‌خاطر مقاومت و ایستادگی در مقابل توطئه‌های دشمنان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از