حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان خبر داد:

توقیف موتورسیکلت ۷ میلیاردی در گرمسار

توقیف موتورسیکلت ۷ میلیاردی در گرمسار

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق به ارزش ۷ میلیارد ریال توسط ماموران پلیس آگاهی گرمسار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مرآت، سیدعلی میراحمدی با اشاره به اینکه مأموران پلیس آگاهی شهرستان گرمسار با دریافت اخباری مبنی بر تردد یک دستگاه موتورسیکلت غیرمجاز که باعث سلب آسایش شهروندان شده بود، گفت: بررسی‌های تخصصی در زمینه شناسایی مالک و محل نگهداری این وسیله نقلیه غیرمجاز را آغاز کردند و در نهایت با اشراف اطلاعاتی توانستند هویت مالک و محل نگهداری موتورسیکلت را شناسایی کنند.

 

وی افزود: پس از هماهنگی قضائی ماموران در بازرسی از محل احراز شده، یک دستگاه موتورسیکلت هوندا CB ۱۳۰۰ به ارزش ۷ میلیارد ریال را کشف کردند.

 

این مسئول ارشد انتظامی تصریح کرد: موتورسیکلت مذکور به دلیل عدم مجوز تردد و قاچاق، حرکات نمایشی خطرناک و ایجاد مزاحمت‌های متعدد توقیف و مالک آن که با رویت مأموران قصد متواری شدن داشت که با سرعت عمل پلیس دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

 

میراحمدی با اشاره به اینکه تردد موتورسیکلت‌های سنگین غیر قانونی است و مالکان باید مجوز تردد از پلیس اخذ کنند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و یا ایجاد مزاحمت از سوی این موتورسیکلت‌ها در سطح خیابان‌های شهر مراتب را به پلیس از طریق شماره ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از