حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
امام جمعه مهدیشهر:

تکلیف محوری ویژگی بارز امام راحل بود

تکلیف محوری ویژگی بارز امام راحل بود

امام‌ جمعه مهدیشهر گفت: ویژگی‌های برجسته امام راحل از جمله خدامحوری، آرامش در برابر مشکلات، تکلیف‌محوری، و غیرت دینی است.

به گزارش خبرنگارسیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد بارانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مهدیشهر به بررسی اصول سیاست‌های امام خمینی (ره) و دستاوردهای دولت شهید رئیسی پرداخت. 

امام‌ جمعه مهدیشهر با اشاره به تأکید ویژه‌ای که بر شناخت و پیروی از خط و مکتب امام خمینی (ره) شده است، افزود: مقام معظم رهبری، با اشاره به سالروز رحلت امام خمینی (ره)، بر اهمیت تعمیق بینش نسل جوان نسبت به اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی تأکید کردند.

به گفته بارانی؛ ویژگی‌های برجسته امام راحل از جمله خدامحوری، آرامش در برابر مشکلات، تکلیف‌محوری، و غیرت دینی مورد توجه عامه قرار گرفته است.

وی افزود: همچنین، نقش امام(ره)  در مقابله با لوایح و تصمیماتی که به زعم ایشان به ضرر ملت بود، مورد ستایش قرار گرفته است.

بارانی با اشاره به دستاوردهای دولت رئیسی در عرصه سیاست خارجی، اظهار کرد: عضویت ایران در سازمان‌های شانگ‌های و بریکس، ترمیم روابط با کشورهای عربی و آفریقایی و دریافت بدهی‌های قدیمی از انگلیس از برخی اقدامات این دولت است.

خطیب جمعه مهدیشهر همچنین به محکومیت جنایات اخیر رژیم صهیونیستی پرداخت و براهمیت مقاومت و تسلیم ناپذیری در برابر ظلم تأکید کرد.

وی با اشاره به اصول توحیدی، بر اهمیت استقلال و پیروزی مستضعفین بر ستمگران نیز تأکید کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از