حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
رئیس ستاد انتخابات استان سمنان خبر داد:

ثبت‌نام ۱۱۹ داوطلب انتخابات مجلس از استان سمنان

ثبت‌نام ۱۱۹ داوطلب انتخابات مجلس از استان سمنان

رئیس ستاد انتخابات استان و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: نام‌نویسی ۱۱۹ داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه استان سمنان تا پایان پنجمین روز ثبت‌نام، نهایی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مرآت؛ احمد ریواده در رابطه با شمار ثبت‌نام کنندگان انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این شمار داوطلب نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی از روز پنجشنبه بیست و هفتم مهرماه تا ساعت ۱۸ روز گذشته (دوشنبه) با مراجعه به درگاه اینترنتی مربوطه نام‌نویسی خود را نهایی کردند.

 

وی با بیان اینکه ۵۰ نفر در روز پنجم مهلت هفت‌روزه، نام‌نویسی خود را در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی نهایی کردند، ادامه داد: هفت نفر خانم و ۴۳ نفر مرد از صبح تا ساعت ۱۸ روز گذشته (دوشنبه) ثبت‌نام خود را نهایی کردند.

 

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان تصریح کرد: ثبت‌نام‌کنندگان متقاضی داوطلبی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی از استان سمنان در روز پنجم بر اساس مدرک تحصیلی سه نفر دارای مدرک تحصیلی کارشناسی، ۳۹ نفر کارشناسی ارشد و هشت نفر دکتری هستند.

 

به گفته ریواده، در پنجمین روز نام‌نویسی متقاضیان، در حوزه انتخابیه سمنان، مهدی‌شهر و سرخه ۱۴ نفر، شاهرود و میامی ۱۲ نفر، دامغان ۱۷ نفر و گرمسار و آرادان هفت نفر ثبت‌نام کردند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه روزهای اول، دوم، سوم و چهارم ثبت‌نام نیز به ترتیب ۱۱، سه، ۲۹ و ۲۶ نفر نام‌نویسی خود را نهایی کرده بودند، یادآور شد: متقاضیان داوطلبی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه استان سمنان از بیست و هفتم مهرماه به مدت هفت روز تا سوم آبان‌ماه فرصت دارند نام‌نویسی خود را نهایی کنند.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از