حالت تاریک
  • جمعه, 1403/07/27 شمسی | 2024/10/18 میلادی
جبهه مقاومت با شهادت مستحکم‌تر می‌شود
امام جمعه موقت سمنان:

جبهه مقاومت با شهادت مستحکم‌تر می‌شود

امام جمعه موقت سمنان گفت: در مسیر اسلام با شهادت خللی ایجاد نخواهد شد و جبهه مقاومت با شهادت مقاومت‌تر از قبل به مسیر خود ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین غلامحسین مهدوی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان که در مسجد امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، با بیان اینکه رژیم صهیونیستی مانند غده سرطانی در قلب آسیا و خاورمیانه ریشه دوانده است، گفت: اما با تلاش‌های جبهه مقاومت و پشتیبانی ایران اسلامی این رژیم سفاک نه‌تنها به اهداف شوم خود نرسیده؛ بلکه هر روز بین مرگ و زندگی مخیر است.

وی  در ادامه بیان کرد: اگر از ابتدای حمله رژیم سفاک صهیونیستی به فلسطین این مقاومت و ایستادگی وجود داشت قطعاً امروز شاهد گردن‌کشی این سگ هار در منطقه نبودیم.

امام‌ جمعه موقت سمنان ابراز کرد که رژیم منحوس صهیونیستی اهداف خود را از حمله به اسرائیل نجات اسرای خود، نابودی حماس و تسلط بر نوار غزه اعلام کرده بود که با خواست خداوند و ایستادگی جبهه مقاومت به هیچ‌کدام از اهداف خود نرسید.

بنا به گفته مهدوی‌نژاد؛ اما برخلاف آنچه که آن‌ها تصور کردند شاهد مهاجرت معکوس شهرک‌نشینان صهیونیستی و تبدیل‌شدن برخی شهرهای آن‌ها به سرزمین ارواح و فلج شدن اقتصاد آن‌ها هستیم.

وی با اشاره  به توصیه خداوند در قران کریم مبنی بر صبر و استقامت ابراز کرد: آنچه از پیروزی امروز نصیب جبهه مقاومت شده است در نتیجه صبر و استقامت و ایستادگی آن‌ها بوده و قطعاً دشمن با التماس و خواهش و کوتاه آمدن عقب‌نشینی نخواهد کرد.

امام جمعه موقت سمنان در بخش دیگری از خطبه‌های خود به شهادت سید مصطفی خمینی فرزند امام راحل اشاره کرد و افزود: این شهادت ازالطاف خفیه الهی بود اما هرگز این شهادت‌ها در مسیر اسلام سستی و خلل ایجاد نخواهد کرد و مکتب مقاومت همواره ادامه‌دار خواهد بود.

وی با اشاره به نماز جمعه نصر بیان کرد: نماز جمعه باشکوه با حضور مقام معظم رهبری اقتدار و قدرت ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید و حاضر در صحنه بودن مردم را نشان داد.

مهدوی‌نژاد عنوان کرد که امروز در دنیا نسبت به جنایات رژیم سفاک صهیونیستی یک هوشیاری و بیداری به وجود آمده است که قطعاً در نهایت به ظهور منجی عالم بشریت ختم خواهد شد.

انتهای خبر/

 

 

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از