حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان:

جشنواره تئاتر با ۲۵ گروه نمایشی برگزار می‌شود

جشنواره تئاتر با ۲۵ گروه نمایشی برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از برگزاری تئاترهای خیابانی در اماکن مختلف سطح شهرستان سمنان و تئاترهای صحنه‌ای در سالن‌های حکیم الهی، تئاتر شهر و تالار آفتاب خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت، فرشید فلاح در نشست خبری ۱۳ آبان‌ماه با حضور اصحاب رسانه گفت: در جشنواره تئاتر ۱۴۰۲ از تمام شهرستان‌های سطح استان نمایندگانی حضور خواهند داشت و اجرای تمامی تئاترها به‌صورت متمرکز در مرکز استان خواهد بود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خاطرنشان کرد: شروع برنامه‌ها با حضور ۲۵ گروه نمایشی در دو بخش خیابانی و صحنه‌ای از روز چهارشنبه تا جمعه اجرا و اختتامیه جشنواره تئاتر در روز جمعه ساعت ۱۸ در سالن تئاتر شهر با حضور پرشور مردم برگزار می‌شود.

 

فلاح در ادامه افزود: امسال ۲۵ گروه نمایشی در جشنواره حضور پررنگ و متفاوتی را نسبت به ۹ گروه نمایشی سال ۱۴۰۱ خواهد داشت.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اذعان داشت: تئاترهای خیابانی در اماکن مختلف سطح شهرستان اجرا می‌شود و تئاترهای صحنه‌ای در سالن‌های حکیم الهی، تئاتر شهر و تالار آفتاب برگزار می‌شود.

 

فلاح در ادامه افزود: اجرای تئاترهای صحنه‌ای روزانه در چهار نوبت برگزار می‌شود و حضور برای شهروندان به‌صورت رایگان است و نیازی به تهیه بلیت نیست.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خاطر نشان کرد: گروه‌های نمایشی تئاتر برگزیده در شهرهای مربوطه موظف به اجرای حداقل ۱۰ نوبت تئاتر هستند.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از