حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان سمنان:

جنگ روایت‌ها حقایق نوار غزه را وارونه می‌کند

جنگ روایت‌ها حقایق نوار غزه را وارونه می‌کند

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان سمنان گفت: درحالی‌که تصویر منتسب شده به کودک‌کشی حماس جعلی و غیرواقعی است؛ اما در مقابل رژیم صهیونیستی در سکوت خبری با حذف خبرنگاران در نوار غزه مشغول نابودی زنان و کودکان و غیرنظامیان است.

کبری اعرابی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت؛ با اشاره به جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه گفت: متأسفانه به‌واسطه جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه یک فاجعه انسانی در حال وقوع است و این رژیم از بدو اشغال این سرزمین تا کنون هولناک‌ترین جنایات را درحق مردم این منطقه مرتکب شده که در طول تاریخ بی‌سابقه است.

 

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان سمنان در ادامه افزود: جنایات بی‌سابقه رژیم منحوس خون مردم مسلمان فلسطین و جهان را به جوش آورده و عملیات طوفان الاقصی تنها گوشه‌ای از مقاومت مردم مظلوم فلسطین است.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه جنگ روایت‌ها امروز از جنگ تسلیحاتی مهم‌تر است، افزود: در این جنگ رسانه‌های مدافع رژيم منحوس صهیونیستی تلاش می‌کنند تا از رژيم صهيونيستی چهره يک رژيم مظلوم و قربانی را نشان دهند، اما تاريخ را نمی‌توان تحريف كرد.

 

وی با اشاره به تلاش معاندان برای وارونه‌نمایی حقایق در نوار غزه تصریح کرد: درحالی‌که تصویر منتسب شده به کودک‌کشی حماس جعلی و غیرواقعی است؛ اما در مقابل رژیم صهیونیستی در سکوت خبری با حذف خبرنگاران در نوار غزه مشغول نابودی زنان و کودکان و غیرنظامیان است.

 

اعرابی ابراز کرد: كارنامه سياه کودک‌کشی رژيم صهيونيستی فقط محدود به نبرد اخير طوفان الاقصی نيست، بلكه صهيونيست‌ها سال‌هاست مشغول کودک‌کشی در فلسطين هستند.

 

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان سمنان با اشاره به حمایت آمریکا و کشورهای اروپایی از جنایات رژیم کودک‌کش افزود: تشبیه‌شدن مقاومت فلسطین به داعش از سوی آمریکا، به منزله چراغ‌سبز واشنگتن به تل‌آویو برای ارتکاب جنایت و کشتارجمعی علیه ملت فلسطین در نوار غزه است و این رژیم منحوس تنها با حمایت استعمارگران جرات چنین وحشی‌گری‌هایی را دارد.

 

وی در نهایت تنفس مصنوعی قدرت‌ها برای حفظ این رژیم اشغالگر و منحوس را بی‌اثر و پیروزی نهایی جبهه مقاومت را بسیار نزدیک دانست.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از