حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
فرمانده سپاه شهرستان شاهرود:

حاج قاسم سبب احیای گقتمان مقاومت شد

حاج قاسم سبب احیای گقتمان مقاومت شد

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت:حاج‌قاسم سلیمانی توانست در احیاء گفتمان آزادی‌خواه و دفاع از مظلومان جهان پرچم جبهه مقاومت اسلامی را به‌عنوان یک تشکل موفق در مقابل استکبار جهانی بالا ببرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»،عبدالله یونسیان درباره ویژگی‌های ملی و فراملی سردار سلیمانی و منش فردی و مدیریتی وی به‌عنوان الگوی جبهه مقاومت گفت: حاج‌قاسم سلیمانی به‌عنوان یکی از شخصیت‌های برجسته و ممتاز در احیاء گفتمان آزادی‌خواه و دفاع از مظلومان جهان توانست پرچم جبهه مقاومت اسلامی را به‌عنوان یک تشکل موفق در مقابل استکبار جهانی بالا ببرد.

وی افزود: سردار در طول این سال‌ها باقدرت فرماندهی و هوشیاری خود، نقش کلیدی در تعزیر و توسعه قدرت نظامی و نفوذ جبهه مقاومت در منطقه به‌ویژه در عراق، لبنان و سوریه ایفا کرد.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود یکی از اهمیت‌های بزرگ سردار دل‌ها در موفقیت جبهه مقاومت را هوشیاری و استراتژی‌پذیری او در مقابله با تهاجمات و طرح‌های امپریالیستی و صهیونیستی دانست و افزود: وی با داشتن شناخت عمیق از محیط و فرصت‌های موجود، به‌خوبی توانست راهبردهای مناسب برای نبرد با دشمنان را مشخص کند و اقداماتی انجام دهد که منجر به تضعیف و نابودی آنها شود.

یونسیان یکی از جوانب دیگر نقش حاج‌قاسم را ارتباطات وی با گروه‌های مختلف مقاومت و برقراری ارتباطات نزدیک با سازمان‌ها و سران آزادی‌خواه در سرزمین‌های مختلف باهدف همکاری و همبستگی عنوان کرد و این ارتباطات را فرصت مناسبی برای اشتراک اطلاعات، بهره‌گیری از تجربیات و استفاده از منابع محلی دانست.

این مقام مسئول همچنین به دانش و تجربه نظامی حاج‌قاسم در جهت پیروزی‌های جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: حاج قاسم به‌عنوان یکی از فرماندهان برجسته، با توانایی‌های منحصربه‌فرد، استراتژی‌های نظامی، تجربیات عملی و دانش فنی در زمینه‌های مختلف مانند رزمندگی، مخابرات و امدادرسانی، توانست به‌درستی از ظرفیت‌ها استفاده کند و قواعد جنگی را در همه ابعاد به‌درستی مقابل دشمن اجرا کند و باتکیه‌بر این پیروزی‌ها نقش بی‌بدیلی در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان داشته باشد.

اتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از