حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان:

حضور آگاهانه ملت موجب ناامیدی دشمنان است

حضور آگاهانه ملت موجب ناامیدی دشمنان است

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گفت: اقدام آگاهانه ملت در تمام عرصه‌ها به‌ویژه برگزاری انتخابات موجب می‌شود دست دشمنان ایران از دخالت و تصرف این مرزوبوم کوتاه شود امید آنان قطع شده و نتوانند خلل و مشکلی ایجاد کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا قنبری ضمن تبریک عید خجسته سالروز میلاد آقا امام‌زمان (عج) در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ گفت: رمز بقای هر حرکت و جریانی بستگی به میزان حضور و نقش مردم در آن حرکت می‌توان عنوان کرد ومی‌بایست این گونه حرکت‌ها به‌درستی مدیریت شود؛ بنابراین کشوری موفق خواهد بود که میزان حضور و مشارکت مردم بالا باشد و حضور مردم نشان‌دهنده سهیم دانستن همه افراد برای رفع مشکلات است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از رأی مردم و اراده مردم حول محور ولی‌فقیه و جامعه اسلامی است و مردم‌سالاری دینی را می‌توان در حضور مردم مشاهده کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قنبری تصریح کرد: حضور ملت در قالب مردم‌سالاری دینی نشان‌دهنده نقش‌برجسته مردم در اداره کشور است و مردم به‌صورت مستقیم با رأی‌دادن به نماینده اصلح در کشور نقش خود را ایفا می‌کنند.

 معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان خاطرنشان کرد: انتخابات مهم‌ترین رکن در جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود و به تعبیر رهبر معظم انقلاب بیمه‌کننده کشور است و مردم با حضور حداکثری آگاهانه در پای صندوق‌های رأی موجب می‌شوند دشمنان این مرزوبوم نسبت به عدم همراهی مردم با حاکمیت ناامید شوند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اقدام آگاهانه ملت در تمام عرصه‌ها به‌ویژه برگزاری انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ موجب می‌شود دست دشمنان ایران از دخالت و تصرف این مرزوبوم کوتاه شده، امید آنان قطع و نتوانند خلل و مشکلی ایجاد کنند.

حجت اسلام و المسلمین قنبری ابراز داشت: در هر دوره‌ای که مشارکت حداکثری مردم را داشته‌ایم کشور بالنده‌تر ، موفق‌تر و سرافرازتر بوده است و هر زمانی که دولت‌ها از سوی مردم کنار گذاشته شده‌اند و دولت به‌تنهایی متصدی امور کشور بوده کشور صدمه‌دیده است.

وی خاطرنشان کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس حضور مردم و تشکیل بسیج موجب حل مشکلات و خارج‌کردن دشمن از مرزوبوم شد؛ بنابراین حضور مردم در این برهه زمانی برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری مهم و حیاتی است.

 معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان اظهار کرد: حضور مردم در حلقه‌های میانی همچون هیئت، مساجد و اقشار تأثیرگذار اجتماعی در ایفای نقش در انتخابات تأثیرگذار بوده و موجب افزایش حضور مردم در انتخابات خواهد شد و همین اقدام کمک می‌کند که مردم به دست خود سرنوشت خود را تغییر دهند.

وی با اشاره به کلیدواژه هم سرنوشت بودن افزود: هم سرنوشت بودن اشخاص در مسئله کشور موجب می‌شود جامعه ولایی و پیوند اجتماعی حول محور ولی و امام جامعه با محوریت مسائل کشور تشکیل شود و امیدوار هستیم که با این نگاه و نقش دادن به مردم بتوانیم مشکلات را در آینده حل کنیم.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از