حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
مسئول مدرسه علمیه امام صادق(ع) دامغان:

حضور در انتخابات بیعت با ولایت است

حضور در انتخابات بیعت با ولایت است

مسئول مرکز پژوهش مدرسه علمیه امام صادق(ع) دامغان گفت: حضور در انتخابات مصادیق یاری کردن امام مؤمنان و ولایت است.

مصطفی ترابی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با اشاره به اینکه در جویبار خروشان غدیرخم، گوهر زیبای ولایت و امامت، بیش از هر چیز دیگری می‌درخشد، گفت: چنانکه در جشن عید سعید غدیر هم، حلاوت محبتِ امیرالمؤمنین کام انسان را بیش از هر چیز دیگری شیرین می‌سازد.

مسئول مرکز پژوهش مدرسه علمیه امام صادق(ع) دامغان در ادامه افزود: محبت به امیرالمومنین آن‌قدر شیرین و دلپذیر است که هرگز نمی‌توان زندگی بدون این محبت و علاقه‌مندی را تصور کرد و بدتر از آن هم، زندگی با احساس بغض و نفرت نسبت به آن حضرت است که به‌راستی از هر مرگی، مرگبارتر است.

وی با بیان اینکه برخی از مدعیان دوستی امیرمؤمنان، نادانسته در صف دارندگان بغض و نفرت نسبت به آن حضرت قرار می‌گیرند، اظهار کرد: بی‌شک، برای یاری کردن، بالاتر از برگزاری جشن امامت و گستراندن سفره اطعام و احسان و یا انتشار سخنان آن حضرت، اهتزاز باشکوه و عزت‌مند پرچم یگانه‌کشوری است که بر بلندای آن، نام امیرالمؤمنین قرار دارد.

قلیچی با اشاره به اینکه حضور در انتخابات پیش‌رو، خود از جمله مصادیق یاری کردن امام مؤمنان است، گفت: بی‌توجهی یا کم‌توجهی به آن، گرفتار شدن به بغض امیرالمؤمنین را در پی خواهد داشت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از