حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/06/26 شمسی | 2024/09/16 میلادی
امام جمعه آرادان:

شئونات در مجالس عزاداری حفظ شود

شئونات در مجالس عزاداری حفظ شود

امام جمعه آرادان گفت: هر سلیقه و تیپی می‌تواند وارد مراسم عزاداری امام حسین علیهالسلام شود اما باید ضوابط و شئونات را رعایت کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین جلیل شریفی‌نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آرادان با اشاره به اعلام مواضع دولت جدید نسبت به جبهه مقاومت، گفت: رئیس‌جمهور منتخب در همراهی جبهه مقاومت پیگیر امور باشد.

امام جمعه آرادان ضمن گلایه از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران افزود: چرا باید یک ساعت زمان در اختیار کسی قرار داده شود که با پرونده‌های کذایی و مجهولی مثل برجام و ... کشور را به چنین روزی انداخته است.

وی  به حمله شب گذشته حوثی‌های یمن به اهداف مهم در سرزمین‌های اشغالی و تل‌آویو اشاره کرد و گفت: این حمله با پهپادهای بسیار پیشرفته در پاسخ به کشتارهای روزانه در غزه صورت گرفت.

شریفی‌نیا با اشاره به تقلاهای عجولانه رژیم صهیونیستی برای فرار از شکست، اظهار کرد: این رژیم با بیش از ۱۰ ماه جنایت به هیچ‌ یک از اهداف پلید و ننگین خودش نرسیده است.

وی با بیان اینکه امسال شاهد رویش‌های جدیدی در مراسم و عزاداری اباعبدالله الحسین در سطح شهرستان بودیم که قابل تقدیر و تشکر است، اظهار کرد: اما متأسفانه در برخی از شهرهای بزرگ دیدیم که دختران بدون حجاب وارد این مراسم شدند که گویا سازماندهی شده بوده و باید سازمان‌های امنیتی ورود و به جدّیت مسئله را رسیدگی کنند. 

شریفی‌نیا در ادامه افزود: البته هر سلیقه و تیپی می‌تواند وارد مراسم عزاداری امام حسین علیه‌السلام شود اما باید ضوابط و شئونات را رعایت کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از