حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:

حمله حماس آغاز پیروزی کامل ملت فلسطین است

حمله حماس آغاز پیروزی کامل ملت فلسطین است

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: شکسته‌شدن ابهت رژیم صهیونیستی از همه شکست‌های مطرح شده این رژیم مهم‌تر است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی مرآت، حمله گروه حماس به رژیم منحوس اسرائیل را موجب شادی مسلمانان و آزادگان عالم دانست و گفت: رژیم اشغالگر قدس ۷۰ سال کشور فلسطین را اشغال و موجب جرم و جنایت نسبت به ملت صبور فلسطین شده است.

نماینده ولی‌فقیه در ادامه خاطرنشان کرد: رژیم اشغالگر قدس نه‌تنها منطقه و کشور فلسطین را تصاحب کرده‌ بلکه بر مردم مظلوم این منطقه نیز تسلط دارند و ملت صبور فلسطین با متانت، ۷۰ سال تجاوز و غارت رژیم اشغالگر اسرائیل را تحمل کرده‌اند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی اذعان داشت: در طول دوران اشغالگری این رژیم منحوس بسیاری از خانه‌های فلسطینی را ویران کردند بجای آن شهرک ساختند و این ملت مظلوم را حتی از ابتدایی‌ترین اقلام موردنیاز محروم ساختند.

امام‌جمعه سمنان افزود: این رژیم غاصب ظلم‌های فاحشی از زمان شروع اشغالگری تا کنون نسبت به این ملت روا داشتند که سردمداران سازش اما طرف‌دار رژیم اشغالگر قدس نتوانستند حق مردم مظلوم فلسطین را بگیرند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی افزود: گروه حماس با این عملیات مهم و حیاتی که آغازی برای پایان اسرائیل است از حق خود در مقابل همه ظلم‌های رژیم غاصب به میدان آمدند وبا برنامه‌ریزی دقیق موجب موفقیت و پیشروی در عملیات شدند.

امام‌جمعه سمنان خاطرنشان کرد: علاوه بر کشته‌شدن تعداد زیادی از نیروهای اسرائیلی در این عملیات سرافرازانه، تعداد بیش از ۱۰۰ نفر دستگیر شدند که حداقل ۵ نفر از دستگیرشدگان از سران اطلاعاتی رژیم صهیونیستی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان اذعان داشت: شکسته‌شدن ابهت رژیم صهیونیستی از همه شکست‌های مطرح شده این رژیم مهم‌تر است چرا که این رژیم ادعا می‌کرد با دردست‌داشتن امکانات و فنّاوری‌ها پیشرفته تمام حرکات فلسطینی‌ها را زیر نظر دارد اما با برنامه‌ریزی دقیق همه این ادعاها ازهم‌پاشیده شد.

وی در ادامه افزود: با برنامه‌ریزی دقیق و حمله حماس انتقام خون شهدا و همه کودکان و زنان بی‌گناهی که تا کنون به شهادت رسیده بودند گرفته شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی با بیان اینکه حمله حماس برای کشورهای اسلامی و منطقه دارای پیام بود، افزود: تمام ادعای رژیم پوشالی صهیونیستی مبنی بر داشتن چهارمین ارتش دنیا به یکباره فروریخت و موجب محکومیت اسرائیل توسط اکثریت کشورهای عربی شده است که این خود دستاورد مهم و قابل‌توجهی خواهد بود.

امام‌جمعه سمنان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در میلاد باسعادت نبی مکرم اسلام و امام جعفر صادق (ع) خطاب به افرادی که وعده عادی‌سازی روابط با اسرائیل در معرض سقوط افزود: جبهه مقاومت اسلامی توانسته در منطقه جایگاه ویژه خود را تثبیت کند و نیروهای اسلامی به‌صورت منسجم‌تر در این راه اقدام کنند.

وی با بیان وحدت و انسجام مسلمانان دنیا در دفاع از فلسطین افزود: حزب‌الله لبنان در برخورد با اولین حرکت از طرف رژیم اشغالگر قدس اعلام آمادگی کرده است و مسلمانان جهان نیز جهت هر گونه کمک به ملت مظلوم فلسطین اعلام آمادگی کرده‌اند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی در ادامه خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در سخنرانی ۱۷ ربیع‌الاول فرمودند، مسئله و اولویت اول ما در جهان اسلام مسئله فلسطین و مسلمانان ستمدیده است.

نماینده ولی‌فقیه با بیان امیدواری برای ادامه‌دار بودن این حرکات، افزود: امیدواریم این حرکات آغاز پیروزی کامل ملت فلسطین و مقدمه‌ای برای ظهور منجی عالم بشریت باشد.

امام‌جمعه سمنان اذعان داشت: دشمنان از ظلم و ستمی که به مسلمانان و ملت مظلوم فلسطین وارد شده است درس بگیرند و بدانند صبر ملت‌های مسلمان حدی دارد و با پایان صبر و محیا بودن زمینه‌های لازم انتقام خون شهدا را خواهند گرفت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی در پایان با اشاره به شادی ملت ایران در این پیروزی، خاطرنشان کرد: امروز علاوه بر گردهمایی حوزه‌های علمیه استان سمنان جهت تأیید و هم صدایی با جبهه مقاومت اسلامی و محکوم‌کردن رژیم غاصب اسرائیل در مدارس آموزش‌وپرورش نیز زنگ‌مقاومت به صدا در آمد.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از