حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان:

حوزه دفاع مقدس نیازمند محتوای فاخر است

حوزه دفاع مقدس نیازمند محتوای فاخر است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان گفت: حوزه دفاع مقدس نیازمند تولید محتوای فاخر است و این مهم با افزایش اطلاعات خبرنگاران در این حوزه فراهم می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ عباس مطهری صبح امروز در آئین تجلیل از خبرنگاران در آستانه روز خبرنگار ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای این عرصه گفت: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای انجام مأموریت‌های خود در چهار حوزه شهدای گمنام، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس، حفظ آثار و نشر ارزش‌ها نقشه راهی را ترسیم و اهداف، الزامات و چالش‌های موجود را تدوین کرده است.

وی با توجه به رویکرد دانش‌بنیان در اجرای مأموریت‌ها و فعالیت‌های این نهاد گفت: معتقدیم در این راستا از ظرفیت هنر و رسانه به نحو مطلوبی استفاده شود، به‌ویژه در برهه کنونی که مواجه با جنگ نرم و‌ جنگ شناختی اهمیت این موضوع بیش‌تر شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان تأکید کرد: در حوزه دفاع مقدس نیاز است به تولید محتواها بیش از پیش توجه شود؛ چرا که دفاع مقدس با دو آسیب فراموشی و تحریف مواجه است.

 بر اساس این گزارش، در این نشست به ارائه گزارشی در خصوص بهره‌برداری از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سمنان پرداخته شد. 

گفتنی است، این نشست به منظور تجلیل از خبرنگاران و مدیران رسانه های فعال در حوزه دفاع مقدس و حفظ آثار و نشر ارزش‌های آن انجام گرفت. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از