حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:

خدمت جهادی از ویژگی‌های بارز سردار دامغانی است

خدمت جهادی از ویژگی‌های بارز سردار دامغانی است

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: خدمت جهادی در همه حوزه‌ها از ویژگی‌های بارز دوران خدمت سردار دامغانی در سمت فرماندهی سپاه استان بوده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت، آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه استان سمنان صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در حسینیه شهدای گمنام سپاه استان برگزار شد.

 

خدمت جهادی از ویژگی‌های بارز سردار دامغانی است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه سمنان نیز در آیین تکریم سردار حمید دامغانی فرمانده اسبق سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان و معارفه سردار سرتیپ دوم پاسدار منصور شوقانی گفت: آیه شریفه نقش بسته بر روی پیراهن‌ پاسداران، بن‌مایه وجودی سپاه است.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در ادامه اظهار کرد: تمامی فرماندهان و پاسداران سپاه، سرباز ولایت و به دنبال شهادت هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: استان سمنان از نعمت سرداران و فرماندهان بزرگی همچون سردار دامغانی و شوقانی بهره‌مند است که برخی از این سرداران سرافراز شهید شدند.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی افزود: هر‌جا در استان که‌ کار زمین‌مانده‌ای وجود داشت، سردار دامغانی برادر بزرگوار ما، با بصیرت و هوشمندی در خط مقدم قرار داشت و امروز سپاه سمنان ان‌شاءالله به فرماندهی سردار شوقانی مفتخر خواهد شد.

 

روش کار سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بر اساس نظام تدوین شده است

سردار حمید دامغانی، فرمانده سابق سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان و فرمانده جدید سپاه قدس استان گیلان نیز در این آیین با تقدیر از اعضای شورای تأمین گفت: ما در سطح کشور یکی از بهترین شوراهای تأمین را از نظر وحدت و انسجام با نقش‌آفرینی استاندار سمنان داریم.

 

دامغانی با تقدیر از زحمات استاندار و نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بیان داشت: استاندار جهادی سمنان که مردمی‌بودن و حضور میدانی وی در تمامی نقاط و روستاهای دوردست و صحنه‌ها باعث قوت استان است، تقدیر و تشکر می‌کنم و همچنین از همراهی برکات حضور آیت‌الله شاه‌چراغی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی نیز قدردانی می‌کنم.

 

وی در نهایت تصریح کرد: امروز روش کار سپاه قائم آل محمد (عج) استان بر اساس نظام تدوین شده‌ای است که‌ محصول خوش‌فکری و توان بالای سپاه استان سمنان است که در تمامی حوزه‌ها جاری و ساری است.

 

ایران اسلامی بااقتدار به راه خود ادامه می‌دهد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محسن حسینی دیباجی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این مراسم با تقدیر از خدمات فرمانده سابق سپاه استان سمنان اظهار کرد: ایران اسلامی امروز بااقتدار به راه خود ادامه می‌دهد و پرچم متبرک این نظام مقدس به دستان صاحب اصلی آن یعنی حضرت ولی‌عصر (عج) خواهد رسید و دراین‌بین، نقـش مردم مؤمن و مسلمانان ولایی بیش از همیشه است.

 

‌دیباجی اضافه کرد: سردار حمید دامغانی در کسوت فرماندهی سپاه استان سمنان صادقانه و دلسوزانه تلاش کرد و سپاه مقتدری را به نمایش گذاشت و از خدمات وی تقدیر می‌شود و در سپاه قدس استان گیلان هم خواهد درخشید.

 

وی خاطرنشان کرد: سردار شوقانی نیز باروحیه بسیجی و با همان تقوا و ایمان راسخ این مجموعه را ازاین‌پس فرماندهی خواهد کرد.

 

گفتنی است در این مراسم از تلاش های ۵ ساله سردار حمید دامغانی در سمت فرماندهی سپاه استان سمنان تقدیر و حکم فرماندهی سپاه قائم آل محمد (عج) استان به سردار منصور شوقانی اهدا شد.

 

 انتهای خبر/

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از