حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی:

خودباوری جبهه مقاومت به برکت خون حاج‌قاسم است

خودباوری جبهه مقاومت به برکت خون حاج‌قاسم است

نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز جبهه مقاومت راه خود را شناخته و حتی مظلوم‌ترین مردم جهان در یمن و فلسطین به حدی از خودباوری رسیده که جرئت و توان رویارویی با مستکبران عالم را پیدا کرده‌اند.

علی‌اکبر علیزاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، ضمن تسلیت حادثه ناگوار تروریستی شهرستان کرمان در مورد شخصیت برجسته شهید راه مقاومت حاج‌قاسم سلیمانی گفت: حاج‌قاسم پرورش‌یافته مکتب اسلام  و دارای ابعاد شخصیتی برجسته و تکامل‌یافته‌ای بود که مقام معظم رهبری از وی به‌عنوان یک مکتب یاد کردند.

وی افزود: سردار سلیمانی وابسته به هیچ حزب و گروهی نبود و تنها سرباز واقعی و مخلص اسلام و پناهگاهی مستحکم برای مستضعفان عالم بود، سردار سلیمانی بازآفرینی چند نظریه انسان‌شناسی، انسان کامل عرفانی، انسان معنوی و رشدیافته دینی و اسطوره‌ای قهرمان بود.

نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: فتنه داعش به دنبال برچیدن نظام اسلامی در دنیا بود و به نیت نابودی مسلمانان واقعی ایجاد شده بود که به همت و تلاش حاج‌قاسم و یاری خداوند متعال نابود شد.

وی با بیان اینکه امروز جبهه مقاومت راه خود را شناخته و حتی مظلوم‌ترین مردم جهان در یمن و فلسطین به حدی از خودباوری رسیده که جرئت و توان رویارویی با مستکبران عالم را پیدا کرده‌اند، افزود: امروز به برکت مجاهدت‌های حاج‌قاسم شاهد هستیم در دنیا سربازان او در مقابل مستکبرین و ظالمان عالم ایستاده‌اند و می‌بایست این حرکت‌های مجاهدانه تا پیروزی نهایی جبهه مقاومت و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی ادامه پیدا کند.

علیزاده بیان کرد: امروز شرایط انقلاب به‌گونه‌ای است که دشمن مدام به دنبال توطئه‌چینی جدید برای ضربه‌زدن به اسلام  و ازهم‌پاشیدن جبهه مقاومت است، غافل از اینکه با هر قطره خون شهید در دنیا حاج‌قاسم جدیدی رویش خواهد کرد و نهضت مقاومت تا قیامت ادامه خواهد داشت.

این عضو خانه ملت در پایان تصریح کرد: خدمات سردار دل‌ها تنها در مبارزه و امنیت بخشیدن خلاصه نمی‌شد، حاج‌قاسم کسی بود که هرگز خانواده شهدا و هم‌رزمانش را فراموش نکرد؛ او دلسوزانه به خانواده‌های شهدا سر می‌زد و پای صحبت‌هایشان می‌نشست. با مهربانی از آنان دلجویی می‌کرد و پدران و مادران شهیدان نیز وی را مانند فرزند خود می‌دانستند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از