حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
درخواست خانواده معظم شهدا از مردم سمنان؛

حضور حداکثری در انتخابات ادای دین به شهداست

حضور حداکثری در انتخابات ادای دین به شهداست

خانواده شهدا از مردم ایران به‌ویژه سمنان حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی را خواستار شدند و گفتند اگر امروز فرزندانمان زنده بودند نیز در انتخابات مشارکت حداکثری داشتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» کشور ایران غیورمردانی را طی۴۵ سال عمر انقلاب اسلامی از دست داده تا  حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی دست خوش نگاه غارتگر دشمنان این مرزوبوم نشود و ایران اسلامی پاینده و با اقتدار به اوج افتخار برسد.و حال امروز یادگاران این شهدا به‌ویژه مادران شهدا و حتی عامه مردم توقع دارند در هر شرایطی خون این غیور مردان با فریب و نیرنگ دشمنان پایمال نشود.

دشمنان ایران از آرامش و امنیت در ایران رنج می‌برند

 مرضیه قاسم‌پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» گفت: برای حفظ کشور اسلامی ایران خون جوانان بسیاری فدا شده است تا ملت ایران بتوانند در کمال آرامش زندگی کنند به‌هیچ‌عنوان نمی‌گذاریم با برنامه‌های فریبنده دشمنان برای کم‌رنگ کردن حضور مردم خون فرزندانمان پایمال شود.

مادر شهید مدافع حرم محمدحسین حمزه و خواهر شهیدان علی‌اکبر و علی‌اصغر قاسم‌پور اظهار کرد: دشمنان ایران از برقرار بودن آرامش و امنیت در ایران رنج می‌برند و از هیچ اقدامی برای ازبین‌بردن این امنیت و ضربه‌زدن به ملت ایران کوتاهی نکرده و نخواهند کرد.

این مادر شهید مدافع حرم خاطرنشان کرد: در مقابل دشمنی و طرح‌های کینه‌توزانه دشمنان جوانان غیوری را ازدست‌داده‌ایم که می‌بایست برای حفظ خون شهدا در ادامه راه آنان فریب نیرنگ دشمنان را نخوریم و با وحدت و همدلی در پای صندوق‌های رأی حضوری حداکثری داشته باشیم.

وی در ادامه تصریح کرد: به‌عنوان مادر شهید از زبان فرزندم شهید محمدحسین حمزه از ملت عزیز ایران به‌ویژه مردم شهیدپرور استان سمنان می‌خواهم که با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی دشمنان را ناامید کنند و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان بزنند.

مادر شهید مدافع حرم در ادامه افزود: ملت ایران در هر شرایطی وحدت و همدلی را حفظ کرده‌اند و باری دیگر در انتخابات ۱۱ اسفندماه با پیروی از مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) موجب ناامیدی دشمنان و سربلندی ایران خواهند شد.

عدم حضور حداکثری موجب چالش کشور در سال‌های آینده

مریم قنبری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» ضمن اشاره به وظیفه ملی تمام مردم برای حضور در انتخابات گفت: مردم در سرنوشت خود و کشور دخیل هستند بنابراین می‌بایست با حضور حداکثری در انتخابات شرکت کنند.

مادر شهید دانیال صفری نخستین مدافع حرم استان سمنان ضمن تأکید بر حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی تصریح کرد: اگر ملت در زمینه حضور حداکثری انتخابات پیش‌رو کوتاهی کنند قطعاً اشخاصی که صلاحیت نداشته و کشور را ممکن است در سال‌های آینده دچار چالش کنند به مجلس شورای اسلامی راه خواهند یافت.

وی در ادامه افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات موجب موفقیت کشور خواهد شد و با انتخاب افراد مؤمن، آگاه و صالح مجلسی قوی خواهیم داشت؛ بنابراین با اقدام آگاهانه مردم اهداف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و...کشور با تشکیل مجلس قوی به ثمر خواهد نشست.

این مادر شهید مدافع حرم تصریح کرد: در زمان حال اگر شهدا حضور فیزیکی داشتند مسلماً هم دوش ملت ایران پیرو ولایت‌فقیه در پای صندوق‌های رأی حاضر می شدند و در تمام مسائل جامعه گوش‌به‌فرمان رهبر معظم انقلاب بودند.

قنبری دررابطه‌با ولایت‌پذیری ملت تصریح کرد: حضرت امام خامنه ای پدر امت اسلامی هستند؛ بنابراین ایشان بهتر از ما مسائل را تجزیه تحلیل می‌کنند.

مادر شهید دانیال صفری در پایان خاطرنشان کرد: برخلاف دشمنان داخلی و خارجی در ۱۱ اسفندماه شاهد حضور چشمگیر ملت ایران در پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از