حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
یادداشت؛

خیمه شب‌بازی مدعیان دروغین

خیمه شب‌بازی مدعیان دروغین

آمریکا شیطان بزرگی است که وجود آن را سراسر دروغ و توطئه فراگرفته و با ژست حقوق‌بشری قصد تصاحب افکار عمومی را دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، آمریکا حکومت شروری است که با هجوم اروپاییان به این قاره آغاز شد و از همان ابتدا با تحریف و دروغ، کار خود را شروع کرد.

برای به‌تصویرکشیدن این شیطان بزرگ! حرف‌های مهم و تأثیرگذار را بزرگان ما گفته‌اند؛ آمریکا شیطان بزرگ است! 

شیطانی که خودش گریبان‌گیر مشکلات متعددی از جمله بدهکاری تریلیون دلاری، خشونت جنسی علیه زنان و فساد اخلاقی و مالی و دموکراسی روبه‌عقب و وضعیت اقتصادی آشفته است.

این کشور مدعی حقوق بشر هنوز در حال تصویب قوانین بر علیه سیاه‌پوستان است و در حال خیمه‌شب‌بازی برای مردم خودش که تمام عزل و نصب‌های دولتی در دست عده‌ای خاص است؛ اما برای مردم خودش رول و ژست حقوق بشر و آزادی بیان را بازی می‌کند.

این سیاست آمریکایی  سراسر دروغ با بهره گیری از رسانه‌هایی که افسار آنها در دست رژیم کودک کش و غاصب است  سال گذشته  سعی داشتند در کشور آشوب و اغتشاش ایجاد کنند و ایران اسلامی را در آبستن حوادث داخلی و خارجی در گیرکرده و به خیال خام خودشان طومار آن را در هم بپیچند.

تلاش داشتند درحالی‌که خودشان بزرگ‌ترین ناقض حقوق زنان هستند با جنبشی پوشالی و دروغین به نام زن زندگی و آزادی زنان و دختران سرزمین ایران اسلامی را به قهقرا کشانده و تحقیر سازند.

یکی از عاملان اصلی این جنبش رسانه‌ها و شبکه‌های غربی همچون شبکه منو تو، اینترنشنال و بی‌بی‌سی بود که نقش به سزایی در تحریک مردم برای پیروی از این جنبش برعهده داشت و به همین منظور عاملان این جنبش آن قدر پوچ و بی‌اصل نسب بودند که با یک‌مشت شعارهای فاشیستی قصد بر فدرالیزم کردن مردمان ایران‌زمین داشتند.

اما در پایان باید بدانیم تعداد جنگ‌ها و کودتاهایی که این کشور به نام آزادی و حقوق بشر در جهان به راه‌انداخته را با میزان تولید و فروش سلاح و مواد متنوع مخدر و تجارت سکس و محصولات پورن برای قتل‌عام فرهنگی جهانیان می‌توان بررسی کرد و به ذات خبیث این شیطان بزرگ پی برد.

و ساده‌لوحانه است اگر ریشه دشمنی این کشور را با ایران در انقلاب اسلامی بدانیم و تصور کنیم با گفتگو با شیطان بزرگ می‌توان به آسایش و رفاه رسید و باید بدانیم عزت و اقتدار در استقلال خلاصه می‌شود.


یادداشت: هدیه بشارت، نویسنده

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از