حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
معاون استاندار سمنان:

دستگاه‌های اجرایی اصل بی‌طرفی را رعایت کنند

دستگاه‌های اجرایی اصل بی‌طرفی را رعایت کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه انتخابات قوت نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: ازاین‌رو رعایت اصل بی‌طرفی و حق‌الناس در انتخابات از جمله مجلس شورای اسلامی موردتوجه مسئولان دستگاه‌های اجرایی باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مرآت، احمد ریواده شامگاه سه‌شنبه در نشست شورای اداری شهرستان آرادان گفت: ستادی به‌منظور استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری انتخابات به‌زودی تشکیل می‌شود.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بیان کرد: تأمین نیروی انسانی در بخش درمان در دستور کار است و این موضوع هم پیگیری می‌شود.

 وی در ادامه افزود: هر مسئول ضعیف عمل کند به‌پای نظام نوشته می‌شود؛ از این‌رو ضرورت دارد پاسخ به‌موقع به مشکل مردم موردتوجه باشد.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری انتخابات در تراز انقلاب اسلامی طبق مر قانون و چهار راهبرد انتخاباتی محور عمل است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در ادامه گفت: ۷۰۰ طرح نیمه‌تمام در این استان از دولت‌های قبل وجود دارد که برای تکمیل آنها ۵۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است؛ ازاین‌رو ناچار به اولویت‌بندی هستیم.

 وی افزود: باتوجه‌به در پیش بودن دور دوم سفر رئیس‌جمهور به استان سمنان، دستگاه‌های اجرایی طرح‌های در اولویت را با رویکرد نیازهای مردمی ارائه کنند.

 ریواده تصریح کرد: فقط در یکی از طرح‌ها یعنی آزادراه حرم تا حرم بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال مطالبات پیمانکار است.

 وی تأکید کرد: مسئولان طی ۲۴ ساعت آینده طرح‌های نیمه‌تمام در اولویت هر شهرستان را برای تکمیل اعلام کنند.

 ریواده همچنین اضافه کرد: اجلاسیه شهدا بامحتوا و برنامه‌ریزی مناسب و استقبال پرشور مردم در چهار شهرستان استان از جمله آرادان برگزار شده تا مقدمه‌ای برای برپایی همایش سه هزار شهید استان سمنان در سال آینده باشد.

 وی تأکید کرد: تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقشی مهم در امیدافزایی دارد و باید این مهم موردتوجه باشد.

 وی با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن و اهتمام دولت سیزدهم و شخص آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بر اجرای این طرح، افزود: سمنان سومین استان کشور در انعقاد قرارداد برای اجرای عملیات عمرانی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در بخشی دیگر از سخنان گفت: جمهوری اسلامی ایران طراح و مبدع جبهه مقاومت است و طوفان‌الاقصی پاسخی به ظلم و ستم رژیم صهیونیستی بود.

وی ادامه داد: قتل‌عام و کشتار دسته‌جمعی مردم بی‌گناه غزه و سکوت جوامع بین‌المللی ناشی از خباثت استکبار و ضربه سنگین طوفان‌الاقصی به رژیم جنایت‌کار صهیونیستی است.

 این مسئول عنوان کرد: عملیات طوفان‌الاقصی نشان داد رژیم صهیونیستی مانند تار عنکبوتی سست است چنان که با پرتاب چندین موشک‌ها از هم پاشید و امید می‌رود به‌زودی شاهد نابودی این رژیم کودکش باشیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از