حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
در دامغان صورت گرفت؛

دستگیری شکارچی غیرمجاز

دستگیری شکارچی غیرمجاز

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان از دستگیری شکارچی غیرمجاز با اشرافیت اطلاعاتی مأموران پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مرآت؛  غلامحسین عرب فرمانده انتظامی شهرستان دامغان اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مقابله با فعالیت شکارچیان غیرمجاز در این شهرستان، با گسترش چتر اطلاعاتی مأموران مشخص شد، فردی با شکار غیرقانونی و فروش گوشت و تاکسیدرمی حیوانات، سبب آسیب جدی به گونه‌های جانوری محیط زیست شده، به همین علت دستگیری شکارچی به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان افزود: با سرعت عمل مأموران و حضور آنها در مخفیگاه شکارچی، وی در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر شد.

 

وی با اشاره به کشف سلاح، مهمات و ادوات شکار و سلاخی از این متهم بیان کرد: بر اساس تحقیقات پلیس در این خصوص محرز شد، متهم لاشه‌های شکار را برای مصارف خاص و تاکسیدرمی کردن به خریداران در شهرهای دیگر فروخته بود.

 

عرب از تکمیل پرونده مقدماتی و معرفی متهم به مرجع قضایی خبر داد و خاطرنشان کرد: شکارچیان غیرمجاز بدانند که هیچ‌گونه حاشیه امنی در این شهرستان دامغان نخواهند داشت و دستورات لازم برای رصد دقیق اقدامات این‌چنینی به ضابطان داده شده و در صورت احراز جرم با شدت و قاطعیت با هرگونه اقدام خلاف قانون برخورد خواهد شد.

 

فارس

 

پایان پیام/

دستگیری شکارچی غیرمجاز

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از