حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
امام‌جمعه شهرستان گرمسار:

دشمن به دنبال ملتهب کردن فضای انتخابات است

دشمن به دنبال ملتهب کردن فضای انتخابات است

امام‌جمعه شهرستان گرمسار گفت: دشمن به دنبال آن است که فضای انتخابات را ملتهب کرده و با ایجاد حواشی و دامن‌زدن به اختلافات در کشور آشوب به پا کند که می‌بایست مردم ما همانند همیشه در مقابل توطئه‌های دشمن ایستادگی کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علیرضا آرامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با اشاره به اهمیت انتخابات پیش‌رو گفت: همواره حضور در انتخابات و مشارکت گسترده حائز اهمیت بوده؛ اما در این دوره از انتخابات به دلیل ابعاد جهانی آن دارای اهمیت بیشتری در سطح ملی و بین‌المللی است.

امام‌جمعه شهرستان گرمسار در ادامه افزود: کشور ما افتخار برگزاری انتخابات سالم و بدون تنش را در تاریخ خود پس از انقلاب اسلامی به یادگار دارد و این برگ زرین موجب طمع دشمنان برای زیرسؤال‌بردن اصل انتخابات شده تا مردم را از بدن نظام جدا و سبب دلسردی آنها شوند.

بنا به گفته حجت‌الاسلام‌والمسلمین آرامی، دشمن به دنبال آن است که فضای انتخابات را ملتهب کرده و با ایجاد حواشی و دامن‌زدن به اختلافات در کشور آشوب به پا کند که می‌بایست مردم ما همانند همیشه بصیر و فهیم در مقابل توطئه‌های دشمن ایستادگی و مقاومت کنند.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود عنوان کرد: مردم ما تاکنون با وجود همه تحریم‌ها و تهدیدها پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند و ازاین‌پس نیز این مشکلات سدی در برابر اراده و عزم آنها برای مشارکت حداکثری ایجاد نخواهد کرد.

امام‌جمعه شهرستان گرمسار حضور در انتخابات را به معنای پذیرش نظام مقدس اسلامی دانست و عنوان کرد: هر برگ رأی به معنای آری به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی است که پایه‌های نظام مقدس اسلامی را مستحکم‌تر کرده و موجب اقتدار کشور را فراهم می‌آورد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین آرامی در نهایت خاطرنشان کرد که دشمنان منتظر هستند که اگر سطح مشارکت پایین باشد آن را بهانه‌ای برای تحریم و تهدید و ناامنی بیشتر در کشور قرار دهند و ثبات و اقتدار ایران اسلامی را در جهان توطئه‌چینی و خدشه‌دار کنند که می‌بایست با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی مثل همیشه در مقابل آنها ایستادگی کنیم.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از