حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان سمنان:

دشمن به دنبال تغییر ذائقه جوانان است

دشمن به دنبال تغییر ذائقه جوانان است

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان سمنان گفت: دشمن در حوادث سال گذشته با هدف قرار‌دادن قشر نوجوان قصد داشت بین آنها و نظام‌اسلامی فاصله بیاندازد.

مجتبی لطفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» با بیان اینکه دشمن در حوادث سال گذشته قشر آینده‌ساز جامعه را هدف قرار داده بود، گفت: همان‌طور که معظم له فرمودند در حال دستیابی به قله‌ها و ایجاد تمدن نوین اسلامی هستیم و قطعاً در این مسیر کسانی آینده کشور و فتح قله‌ها را رقم خواهند زد که امروز دانش‌آموز و دانشجو هستند و به همین خاطر دشمن این قشر آینده‌ساز را هدف قرار داد.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان سمنان ابراز کرد: قطعاً دشمن به طور اتفاقی و با یک هدف کوتاه‌مدت به این مسئله نرسید و طی سال‌های متمادی برنامه‌ریزی بلندمدت به اهداف شوم خود برای ایجاد ناامنی در کشور اقدام کرد.

وی به  مسئله مهم تلاش دشمن در فضای مجازی برای ایجاد تغییر ذائقه نسل جدید اشاره و بیان داشت: دشمن در این مسیر با راه‌اندازی شبکه‌های معاند فراوان و به سلطه گرفتن افکار جوانان و همچنین معرفی سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرها به‌عنوان الگوی جوانان قصد داشت ابتذال و ارتداد از نظام اسلامی را برای قشر آینده‌‌ساز فراهم کند.

بنا به گفته این مقام مسئول، نقش تبیینی در رابطه‌ با جنایات معاندین در فضای مجازی و همچنین بسترسازی شبکه‌های اجتماعی داخلی را در این مسیر بسیار میسر دانست.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان سمنان فیلترینگ حال حاضر شبکه‌های اجتماعی را اقدامی ناقص جهت کنترل جنگ ترکیبی دشمن در این فضا دانست و بیان کرد: برای حضور جوانان در این فضا باید برنامه‌ریزی مناسب صورت‌گرفته و جهت تغییر مسیر نخبگانی نوجوانان اقدامی هدفمند انجام گیرد.

این مقام مسئول به وضعیت حال حاضر رسانه‌های معاند و همچنین استکبارگران اشاره کرد و افزود: دشمن با تمام هیاهو و امکانات خود امروز در سراشیبی سقوط قرار گرفته و علاوه بر اینکه تریبون‌ها و رسانه‌های خود را در حال ازدست‌دادن است خود نیز جایگاه خود را در بین افکار عمومی دنیا در حال از دست‌دادن است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از