حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
مدیر حوزه علمیه استان سمنان:

دشمن در فتنه اخیر دچار شکست محاسباتی شد

دشمن در فتنه اخیر دچار شکست محاسباتی شد

مدیر حوزه علمیه استان سمنان گفت: استعمارگران باتوجه‌به کاستی‌های داخل کشور تصور می‌کردند می‌توانند با اغتشاش به پیکره ایران اسلامی ضربه بزنند، اما دچار خطای محاسباتی شدند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اصغر ابراهیمی‌فر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، با اشاره به جنگ روایت‌ها در فضای رسانه‌ای دنیا گفت: در آشوب‌های سال گذشته دشمن از تمام ظرفیت و بستر فضای مجازی علیه جمهوری اسلامی استفاده کرد و یک جنگ تمام‌عیار را بر علیه کشور به راه انداخت.

 

مدیر حوزه علمیه استان سمنان در ادامه افزود: دشمن بر اساس ماهیت خود نسبت به‌نظام اسلامی کارشکنی و سنگ‌اندازی کرده  و به دنبال سیاه‌نمایی و برجسته‌کردن کمبودها و کاستی‌ها از وضعیت موجود ایران اسلامی است و در آشوب‌های سال گذشته نقشه و توطئه دشمن حساب شده بود، اما دچار خطای محاسباتی شد.

 

وی همچنین بیان کرد: دشمن در خطای محاسباتی خود عامل محوری ولایت و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری را نادیده گرفت و ولایت‌پذیری مردم را در حمایت و اطاعت از رهبری محاسبه نکرد.

 

بنا به گفته حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابراهیمی‌فر دشمن به دلیل مشکلات اقتصادی در جامعه تصور می‌کرد میان مردم و مسئولین شکاف به وجود آمده و این اختلاف فرصت مناسبی برای ضربه‌زدن به کشور و ایجاد دودستگی و اختلاف است درحالی‌که پیوند میان مردم مسئولین ناگسستنی است.

 

این مقام مسئول همچنین خاطرنشان کرد: درحالی‌که یک سال از اغتشاشات می‌گذرد و در سایه ولایت و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری توطئه دشمنان با شکست مواجه شده، اما نباید دچار غفلت و غرور شویم و تصور کنیم قضایا تمام شده و باید هوشیار و بصیر تحرکات دشمن را همواره رصد کنیم.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابراهیمی‌فر با اشاره به رمز پیروزی مردم در اتحاد و امید افزود: دشمن در ترویج یاس بین مردم نهایت سرمایه‌گذاری و تلاش خود را کرده بود آنچه که مردم را از فضای مأیوس مجازی نجات داد توجه به فرمایشات رهبری و جهاد تبیین بود.

 

وی به شبکه گسترده تبلیغ در حوزه علمیه اشاره کرد و افزود: در سطح حوزه علمیه حوزویان ندای رهبری را لبیک گفته و با جهاد تبیین در سطح دانشگاه‌ها و مدارس دستاوردهای نظام را تبیین می‌کنند و زمینه روشنگری در بین آحاد جامعه را فراهم می‌آورند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از