حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
امام جمعه موقت مهدی‌شهر:

دولت‌مردان شهید رجایی را الگو قرار دهند

دولت‌مردان شهید رجایی را الگو قرار دهند

امام جمعه موقت مهدی‌شهر گفت: دولت‌مردان شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خود قرار دهند و به مردم خدمت صادقانه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید جواد سیادتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهدی‌شهر به صدمین روز شهادت شهید رئیسی و همراهانش در ششم شهریور اشاره کرد و گفت: دولت سیزدهم اقدامات مؤثر مردمی داشت که برای همیشه ماندگار شد.

امام جمعه موقت مهدی‌شهر با اشاره به رأی اعتماد دولت چهاردهم از مجلس شورای اسلامی، این رویداد را دومین‌بار در تاریخ جمهوری اسلامی دانست و افزود: تمامی وزرای دولت چهاردهم به‌صورت یک‌جا رأی‌ اعتماد گرفتند. 

وی تأکید کرد: اکنون توپ در زمین دولت است و ملت ایران منتظر عملکرد دولت و وزرای کابینه چهاردهم در خدمت‌رسانی به مردم هستند.

سیادتی با یادآوری سخنان رهبر معظم انقلاب درباره شهیدان رجایی و باهنر گفت: این شهیدان الگوهایی برای خدمت صادقانه و جهادی هستند.

خطیب جمعه موقت مهدی‌شهر از دولت‌مردان چهاردهم خواست که همانند شهیدان رجایی و باهنر عمل کنند و به اصول و آرمان‌های انقلاب پایبند باشند.

وی همچنین به موضوع حدود اختیارات رهبر انقلاب پرداخت و تأکید کرد: نگاه افراطی و تفریطی به این موضوع نادرست است؛ چرا که رهبر معظم انقلاب با اعتقاد به مردم‌سالاری دینی، وظایف خود را بر اساس قانون اساسی انجام می‌دهند و نظرات ایشان در بسیاری از موارد مشورتی و از روی خیرخواهی است.

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از