حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
امام جمعه آرادان:

دولت به وعده وفاق ملی عمل کرد

دولت به وعده وفاق ملی عمل کرد

امام جمعه آرادان گفت: پزشکیان با معرفی وزرا از تمامی گروه‌های سیاسی به وعده تشکیل دولت وفاق ملی عمل کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین جلیل شریفی‌نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان آرادان به هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر اشاره کرد و گفت: از این به بعد هر ساله در این ایام باید نام و یاد شهید سید ابراهیم رئیسی را نیز در کنار این دو شهید گرامی بداریم که مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) درباره این شهید با تعبیر شخصیت مغتنم و باارزش یاد کردند.

امام جمعه آرادان در ادامه افزود: امسال هفته دولت با شروع به کار دولت چهاردهم مصادف شده که البته وزرای آن از مجلس شورای اسلامی رأی‌ خوبی کسب کردند.

وی در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری در سی و یکم تیرماه در جمع نمایندگان مجلس که پزشکیان نیز حضور داشتند اشاره کرد و افزود: موفقیت این دولت موفقیت جمهوری اسلامی ایران است و مجلس نیز باید به دولت کمک کند.

 شریفی‌نیا ضمن تشکر از رئیس‌جمهور بابت تشکیل دولت فراجناحی، گفت: از نشانه‌های صداقت پزشکیان است که وزرای دولت سیزدهم  تعدادی از جبهه اصول‌گرا و اصلاح‌طلب‌ هستند.

وی با اشاره به دیدار با نماینده مردم شهرستان‌های آرادان و گرمسار به‌مناسبت روز مسجد اظهار کرد: مشکلات و مسائل معیشتی، توان پایین مردم در خرید لوازم اساسی زندگی و افزایش بی حد و مرز اجاره‌بها از مسائلی بود که از نماینده مربوطه مطالبه شد.

شریفی‌نیا به وظیفه آحاد مسلمانان در زنده نگه داشتن قیام عاشورا اشاره کرد و گفت: اربعین حسینی مکمل قیام سیدالشهداء (ع) بوده است که الحمدلله امسال با حضور بیش از 3/5  میلیون زائر از ایران در کربلا و نجف این امر به وضوح دیده می‌شود.

وی  با اشاره به مراسم راهپیمایی دلدادگان حسینی در روز اربعین حسینی تصریح کرد: این حرکت ظلم‌ستیزانه همچون سال‌های گذشته در شهرستان آرادان برگزار خواهد شد. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از