حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
ملی‌پوش پارادوومیدانی:

دیدار حضرت آقا به من انرژی داد

دیدار حضرت آقا به من انرژی داد

ملی‌پوش پارادوومیدانی گفت: وقتی حضرت آقا را از نزدیک دیدم واقعاً انرژی مثبت گرفتم و دست‌بوس ایشان رفتم و یک انگشتر از مقام معظم رهبری هدیه گرفتم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ صادق بیت‌سیاح درباره پس‌گرفتن طلای پارالمپیک، گفت: اصلاً ناراحت نیستم و در هر صورت من در پرتاب نیزه به طلا رسیدم و رکورد شکستم. در مسابقات پاریس حرکتی در پرتاب دوم انجام دادم و دستم را زیر گردنم کشیدم و این حرکت را سمت مربی خود انجام دادم و هیچ حرف اضافه‌ای نداشتم و من کری برای رقیبانم نخواندم و رقیبانم پشت سرم بودند.

وی افزود: در پرتاب پنجم رکورد پارالمپیک را جابه‌جا کردم و در پرتاب ششم بعد از کسب طلا یک دور با پرچم جمهوری اسلامی ایران زدم و بعد از آن پرچم حضرت ام‌البنین (س) را درآوردم و آنجا داور پرچم را از من گرفت و در جیب خود گذاشت و از او معذرت‌خواهی کردم و بعد از یک ساعت به من کارت قرمز دادند.

ملی‌پوش پارالمپیک خاطرنشان کرد: می‌توانستند در زمین به من کارت قرمز بدهند؛ ولی باز هم خدا را شکر می‌کنم و حتماً خیری در آن مسابقه بود. من دو سال زحمت کشیدم و هرچه دارم از خدا و حضرت ام‌البنین (س) است؛ زیرا این پرچم را در پارالمپیک توکیو هم درآورده بودم. متأسفانه در فرانسه نمی‌دانم چه شد. من دست‌بوس مردم هستم و واقعاً مردم به من انرژی مثبت دادند.

وی درباره دیدار با مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: وقتی حضرت آقا را از نزدیک دیدم واقعاً انرژی مثبت گرفتم و یک انگشتر از مقام معظم رهبری هدیه گرفتم و ان‌شاءالله این انگشتر انرژی برای مسابقات بعدی به من خواهد داد. ایشان فرمودند هر چیزی دارید از حضرت ام‌البنین (س) بگیرید.

سیاح توضیح داد: تمام تلاشم را برای مسابقات جهانی بعدی می‌کنم تا مدال از دست رفته را پس بگیرم. از اول تا دوازدهم محرم هر شب در مغازه خود نذری حضرت ام‌البنین (س) می‌دادم و از اول محرم تا اربعین نزدیک به ۱۲۰۰ غذا برای حضرت ام‌البنین (س) دادم و به مادرم گفتم برای کاروان پارالمپیک جمهوری اسلامی ایران دعا کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از