حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
استاندار سمنان:

دیپلماسی دولت سیزدهم برگرفته از فرهنگ ایثار است

دیپلماسی دولت سیزدهم برگرفته از فرهنگ ایثار است

استاندار سمنان گفت: دیپلماسی خارجی موفق دولت سیزدهم برگرفته از فرهنگ ایثار و شهادت در هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مرآت، سید محمدرضا هاشمی روز جمعه در رزمایش اقتدار هشت سال دفاع مقدس در بلوار امیرکبیر سمنان گفت: روحیه اقتدار رئیس‌جمهور برگرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

وی ادامه داد: ایران هشتمین کشور دنیا در تولیدات و صادرات تسلیحات نظامی است که این عزت و اقتدار مرهون خون شهدا، ولایت و رهبری و ملت است.

 

استاندار سمنان با بیان اینکه بیداری اسلامی در جهان اسلام از دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس است، یادآور شد: نظام سلطه و حزب بعثی در هشت‌ساله جنگ تحمیلی به اهداف خود نرسید؛ ولی دستاوردهای عظیم به نام ایثار و شهادت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشت.

 

وی تصریح کرد: دفاع مقدس ایران برای جهان اسلام الگو و مقاومت در جهان الگو گرفته از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 

هاشمی ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس موجب تقویت خودباوری و شکوفایی استعدادها و رشد فضیلت‌های اخلاقی و معنوی شد.

 

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: دفاع مقدس موجب افزایش انسجام و وحدت ملی و تثبیت اقتدار جمهوری اسلامی ایران شد.

 

همچنین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: دفاع مقدس دفاعی بر پایه قدرت ایمان و اراده و دفاع مقدس برگ زرینی از رشادت‌ها در تاریخ ایران اسلامی است.

 

سردار سرتیپ دوم حمید دامغانی افزود: ملت ایران در دوران دفاع مقدس با حضور خود در صحنه و گذشتن از دنیا، حقانیت ایران را در سطح بین‌المللی به دنیا ثابت کردند و امروز نیز این ارزش والا منشور راهبردی مهم کشور است.

 

وی با بیان اینکه امنیت نعمتی بزرگ است و سمنان جزو استان‌های امن کشور است، گفت: این خطه مرکز وحدت، انسجام، صمیمیت برای خدمت به مردم است.

 

به گزارش مرآت، آیین رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح مستقر در استان سمنان در نخستین روز از هفته دفاع مقدس ۱۴۰۲ برگزار شد.

 

در این آیین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، فرماندار سمنان، فرمانده نیروی انتظامی استان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، سایر اعضای شورای تأمین و مدیران کل ستادی و اجرایی استان سمنان حضور داشتند.

انتهای خبر/

ایرنا

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از