حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه سرخه:

رئیس‌جمهور آینده در تراز انقلاب باشد

رئیس‌جمهور آینده در تراز انقلاب باشد

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه سرخه گفت: رئیس‌جمهور آینده باید همانند شهید رئیسی در تراز انقلاب اسلامی باشد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رجبعلی فرزین در گفتگو با خبرنگار سیاسی  پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» باتوجه‌به نزدیک‌شدن به انتخابات پیش‌رو گفت: باتوجه‌ به اینکه در آستانه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری قرار داریم برای کشورمان بسیار مهم است که مردم در جامعه اسلامی حضور حداکثری داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه سرخه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درخصوص انتخابات، گفت: انتخابات هدیه اسلام به ملت ماست.

فرزین افزود: رئیس‌جمهور در تراز انقلاب باید همانند شهید رئیسی  باشد که با شهادت عاقبت‌به‌خیر شد و مزد خدمتش را هم گرفت.

وی با اشاره به انتخاب رئیس‌جمهور انقلابی بیان کرد: رئیس‌جمهور در تراز انقلاب با رأی انتخاب خواهد شد و وظیفه و تکلیف ما شرکت پرشور در انتخابات است.

فرزین با اشاره به ویژگی شهید آیت‌الله رئیسی گفت: در دوران خدمت بهترین رئیس‌جمهور بعد از اصلاح قانون اساسی شد و از همان دوران شروع مناظرات انتخاباتی بااخلاق جلو آمد.

 وی تصریح کرد: رئیسی بر خلاف رسم مناظره‌ها خیلی از این توهین‌ها را بی‌پاسخ گذاشت و به وعده‌های انتخاباتی و کارهای خود پرداخت.

این مقام مسئول اظهار کرد: شروع دولت سیزدهم با روزی ۷۰۰ کشته کرونا بود که با مدیریت به‌موقع جان مردم را نجات داد.

وی با اشاره به سفرهای استانی شهید رئیسی بیان داشت: یک سال به تمام ایران سر زد و در دور افتاده‌ترین مناطق کشور که سال‌ها رئیس‌جمهور را از نزدیک ندیده بودند، حضور یافت.

فرزین با بیان اینکه پیمان شانگهای و سایر روابط راهبردی با شرق توسط رئیس‌جمهور باعث شد تا غرب  به میز مذاکره برای اصلاح برجام بازگردد، اظهار کرد: روابط با منطقه و کشورهای عربی خلیج‌فارس از قطر گرفته تا عربستان، همه را احیا کرد.

وی افزود: اصلاحات اقتصادی و حذف ارز ترجیحی خدماتی بود که در زمینه اقتصادی و روابط بین‌المللی دولت سیزدهم انجام شد.

وی با اشاره به خدمات شهید رئیسی در زمینه اقتصاد، گفت: یارانه‌ نقدی را که سال‌ها دست‌نخورده باقی‌مانده بود، ۱۰ برابر افزایش داد و  آواربرداری اقتصادی ۱۰ سال اخیر را آغاز کرد که رگه‌های بهبود و آثار این اصلاح هم‌اکنون در کشور دیده می‌شود. 

 فرزین با اشاره به اینکه اخلاق‌مداری سرلوحه کار شهید رئیسی بود، گفت: او کشور را وارد چالش و دعوای سیاسی نکرد و فرزندانش به دنبال رانت و سوءاستفاده از جایگاه وی نبودند.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات پیش‌رو گفت: انشالله وعده همه ما هشتم تیر به کوری چشم دشمنان پای صندوق‌های رأی‌ باشد که برای مشارکت پرشور و انتخاب رئیس‌جمهوری در تراز انقلاب حاضر خواهیم شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از