حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/06/26 شمسی | 2024/09/16 میلادی
امام جمعه آرادان:

رئیس‌جمهور منتخب در انتخاب کابینه دقت کند

رئیس‌جمهور منتخب در انتخاب کابینه دقت کند

امام جمعه آرادان گفت: رئیس‌جمهور منتخب در تعیین اعضای کابینه دقت لازم را داشته باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین جلیل شریفی‌نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آرادان با اشاره به مشارکت خوب مردم در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: مشارکت ۵۰ درصدی آحاد مردم در انتخابات باعث نقش برآب شدن توطئه‌های دشمنان شد.

امام جمعه آرادان ضمن تبریک به رئیس‌جمهور منتخب مردم افزود: میزان رأی ملت است و رئیس‌جمهور منتخب باید امروز مورد حمایت همه افراد جامعه قرار گیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: از کشورهای مختلف تماس‌هایی جهت تبریک‌ به رئیس‌جمهور منتخب برقرار شد که در این میان طی تماس سید حسن نصرالله به حمایت ایران از جبهه مقاومت و مردم فلسطین نیز اشاره شد. 

شریفی‌نیا با اشاره به اینکه می‌خواستند کمپین تحریم انتخابات به راه بیندازند، گفت: سران فتنه نتوانستند این کار را انجام دهند شما که جای خود دارید، در موقعیت مناسب افشاگری‌هایی انجام خواهیم داد.

وی با بیان اینکه می‌گفتند انتخابات مهندسی شده و فرد انتخاب شده است، اظهار کرد: در سلامت کامل این انتخابات برگزار شد و دیگر جای هیچ حرفی را باقی نگذاشت.

شریفی‌نیا با اشاره به اینکه خزانه خالی تحویل شهید رئیسی داده شد، گفت: رئیسی با تدبیری که داشت خزانه و اوضاع کشور به وضعیت خوبی رسید و حالا این گوی و میدان که به دست پزشکیان رسیده و باید بسیار تلاش کند.

امام جمعه آرادان تصریح کرد: رئیس‌جمهور منتخب در تعیین اعضای کابینه دقت لازم را داشته باشد.                                     

به گفته این مقام مسئول، رئیس‌جمهور منتخب تا زمانی که با ولایت و ولی‌فقیه همراه و همسو باشد ما هم او را حمایت می‌کنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از