حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان:

رزمایش انتخاباتی در استان سمنان برگزار می‌شود

رزمایش انتخاباتی در استان سمنان برگزار می‌شود

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان گفت: رزمایش انتخاباتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات جهت بررسی تجهیزات انتخاباتی در استان سمنان برگزار می‌شود.

 

اسماعیل طحان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» از عضویت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای اولین‌بار در ستاد انتخابات کشور خبر داد و گفت: کمیته پدافند غیرعامل وزارت ارتباطات در این راستا دستورالعملی را تهیه و خواستار برگزاری رزمایشی  جهت بررسی نقاط ضعف و قوت تجهیزات و زیرساخت‌ها و سنجش تاب‌آوری اپراتورها و مسیرهای ارتباطی پشتیبان و تأمین نیرو و برق اضطراری تجهیزات انتخاباتی  شده است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان هدف از برگزاری این رزمایش را بررسی کارکرد زیرساخت‌ها و شناسایی گلوگاه‌های مخاطره‌آمیز و همچنین تمرین  برای افزایش سطح آمادگی نیروهای فنی  و در نهایت  ایجاد یک هماهنگی بین بخش‌های مختلف دانست.

این مقام مسئول تصریح کرد: این رزمایش با همکاری اداره کل پدافند غیرعامل استانداری سمنان، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات به‌صورت کشوری بعد از ایام‌الله دهه فجر برگزار خواهد شد.

طحان در نهایت ابراز امیدواری کرد که با برگزاری  این رزمایش استمرار خدمات و تداوم آنها در روز انتخابات بررسی و نقاط و ضعف و مشکلات  موجود شناسایی و تا روز برگزاری انتخابات مرتفع شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از