حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
در افتتاحیه «جام رسانه‌ای امید» مطرح شد؛

رسانه‌ها با یکدیگر هم‌افزایی و اتحاد داشته باشند

رسانه‌ها با یکدیگر هم‌افزایی و اتحاد داشته باشند

در رویداد رسانه‌ای جام رسانه امید جهت امیدآفرینی و جهاد تبیین مسئولین استانی بر هم‌افزایی و کاهش اختلافات سلیقه‌ای رسانه‌ها تأکید کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ صبح امروز با حضور اصحاب آیین افتتاحیه رویداد رسانه‌ای جام رسانه امید برگزار شد.

29 تیم با یکدیگر به رقابت می پردازند

محمود احمدی در آئین افتتاحیه جام رسانه‌ای امید استان سمنان در جمع اصحاب رسانه و مسئولین استانی هدف از برگزاری این رویداد را در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین، خدمت‌رسانی و امید آفرینی دانست و گفت: سازمان بسیج رسانه استان سمنان برای تحقق این منویات در سطح رسانه‌ای اقدام به برگزاری این رویداد کرده است.

مسئول بسیج رسانه استان سمنان در ادامه افزود: اصحاب رسانه استان سمنان در قالب 29 تیم یک الی پنچ نفره در دو بستر تولید و انتشار محتوا در این رویداد با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

رسانه از مؤلفه‌های قدرت است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن حسینی دیباجی نیز در این آیین، رسانه را یکی از مولفه‌های قدرت در دنیا دانست و گفت: رسانه می‌تواند ذهن و افکار را تغییر داده و موجب مدیریت افکار ‌شود و متاسفانه قدرت‌های جهان از این ابزار برای پوشاندن ضعف‌های خود و تسلط بر افکار عمومی جهان سو استفاده می‌کنند.

وی در ادامه افزود: دشمنان با جنگ ترکیبی خود بر علیه ما در تلاش هستند تا کوچک‌ترین ضعف را در کشور ما برجسته کرده و سبب ناامیدی مردم شوند و می‌بایست رسانه‌های ما در این بحث قدرتمند شده و با امید آفرینی و جهاد تبینی در جهت تنویر افکار گام بردارند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان در نهایت افزود: ما پیروز میدان هستیم و باید این موضوع در بستر رسانه‌ای نیز در کشور موردتوجه قرار گیرد.

رویدادها می‌تواند سبب هم‌افزایی اصحاب رسانه شود

منصور شوقانی نیز در این آیین با شاره به موفقیت‌های فرزندان برومند ایران اسلامی در نابودی مواضع تروریست‌ها در عراق و پاکستان گفت: این اقتدار نشان‌دهنده قدرت ایران اسلامی در منطقه خاورمیانه است و باید بدان افتخار کرد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد استان سمنان در ادامه افزود: رسانه‌ها باید در جهت امیدآفرینی دستاوردهای کشور تلاش و جدیت کنند و نگذارند که اختلافات سلیقه‌ای آنها را از هدف متعالی و بیان دستاوردها دور سازد.

این مقام مسئول با اشاره به برگزاری رویدادهای امیدآفرین مانند جام رسانه‌ای امید ابراز کرد: این قبیل رویدادها فرصتی برای هم‌افزایی بیشتر رسانه‌ها همچنین ارتقای سطح رسانه‌ای کشور خواهد شد و امید است که در سایه این قبیل رویدادها اختلافات سلیقه‌ای و گسست‌های موجود کمتر شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از