حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی:

رسانه «انتخاب» به دنبال تشویش اذهان عمومی بود

رسانه «انتخاب» به دنبال تشویش اذهان عمومی بود

کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: رسانه وظیفه مطالبه‌گری دارد؛ اما برخی رسانه‌های پیوند خورده با معاندین مانند انتخاب به دنبال تشویش اذهان عمومی و دروغ‌پردازی هستند.

کاظم انبار لویی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت با اشاره به رأی توقیف سایت انتخاب به دستور هیئت نظارت بر مطبوعات گفت: این رسانه با انتشار ویدئویی با موضوع «حراج برند ایران/ سیاست خارجی ایران چرا این‌قدر تضعیف شده است؟»bبر علیه امنیت ملی و سیاست‌های اصولی نظام جمهوری اسلامی ایران اقدام کرد که بر اساس قانون مطبوعات با آن برخورد شد.

 

وی در ادامه افزود: بر اساس تبصره ماده ۱۲ قانون مطبوعات رأی به توقیف این پایگاه خبری صادر شده و قرار است پرونده تخلف جهت رسیدگی به مرجع قضایی ارجاع شود.

 

انبارلویی با اشاره به عملکرد رسانه‌ها ابراز کرد: اگرچه رسانه وظیفه مطالبه‌گری و بیان مشکلات جامعه را برعهده دارد؛ اما در این میان نباید با دروغ‌پردازی و تهمت و پیوند با رسانه‌های امپریالیستی اذهان عمومی جامعه را مشوش کند.

 

بنا به گفته این کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی، رسانه انتخاب در بیان مطالب خود خدمت‌رسانی به غرب را مدنظر قرارداد و امیدواریم مدیرمسئول این پایگاه بتواند در دادگاه نسبت به نوع عملکرد خود توضیحات قانع‌کننده‌ای را ارائه دهد.

 

وی به پروژه نفوذ آمریکا در رسانه‌های داخلی ایران اشاره کرد و افزود: دشمن تلاش می‌کند از طریق جنگ نرم و نفوذ در رسانه‌های داخلی آنها را به استخدام خودش در بیاورد و متأسفانه بسیاری از روزنامه‌هایی که در دهه هفتاد فعالیت داشتند به دلیل وطن‌فروشی و خدمت به معاندین اکنون در خدمت رسانه‌های معاند هستند.

 

این تحلیلگر مسائل سیاسی در انتها بیان کرد: ایران اسلامی یک نظام مقتدر است و با برخورد قانونی با رسانه‌های معاند در تلاش است تا این معضل را به نحو احسن حل‌وفصل کند.

 

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از