حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
مدیرکل زندان‌های استان سمنان خبر داد:

رقابت کارکنان زندان‌های سمنان در المپیاد ورزشی

رقابت کارکنان زندان‌های سمنان در المپیاد ورزشی

مدیرکل زندان‌های استان سمنان گفت: سومین المپیاد ورزشی کارکنان زندان‌های استان سمنان با حضور ۹۳ ورزشکار زن و مرد در شهمیرزاد برگزار شد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» به نقل از روابط‌عمومی اداره کل زندان‌های استان سمنان، امید کهربایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری سومین المپیاد ورزشی کارکنان زن و مرد زندان‌های استان سمنان، گفت: آغاز این دوره از المپیاد ورزشی در زندان‌های استان به مناسبت هفته قوه قضائیه در تیرماه با حضور کارکنان زن زندان‌ها آغاز و در مردادماه با شرکت کارکنان مرد امروز به پایان رسیده است.

مدیرکل زندان‌های استان سمنان با بیان اینکه ۹۳ نفر از کارکنان زن و مرد در این المپیاد شرکت کرده‌اند، تصریح کرد: این المپیاد در ۶ رشته فوتسال، والیبال، تنیس‌روی‌میز، فوتبال‌دستی، دارت و دومیدانی در دو رده کارکنان زن برگزار شده است.

وی با اشاره به ارتقاء روحیه و سلامت جسم، افزود: ارتقاء روحیه و سلامت جسم باعث بهره‌وری بیش‌تر در مکان خدمتی که جزو مشاغل سخت است، می‌شود.

 اختتامیه این مسابقات نیز با حضور جمعی از مسئولان ورزشی و قضایی و نظامی استان در مجتمع شهید کلاهدوز شهمیرزاد برگزار و از نفرات برتر با اهدای لوح قهرمانی و جوایز تقدیر به عمل آمد.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از