حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/06/26 شمسی | 2024/09/16 میلادی
در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری؛

رهبری رأی‌ خود را به صندوق انداختند

رهبری رأی‌ خود را به صندوق انداختند

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری دور دوم «انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری اسلامی ایران» رأی خود را به صندوق ۱۱۰ انداختند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مرآت، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری دور دوم «چهاردهمین دوره‌ی انتخابات ریاست‌جمهوری»، با حضور در محل صندوق سیار ۱۱۰ در حسینیه امام خمینی (ره)، رأی خود را به صندوق انداختند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای روز جمعه پس از انداختن رأیشان در صندوق گفتند: بحمدالله روز خوبی است. روز حضور مردم ، روز شرکت مردم ، روز فعال شدن مردم عزیزمان در یک امر مهم سیاسی کشور است یعنی انتخابات، شنیدم که شوق و علاقه مردم بیشتر از قبل است خدا کند که اینطور باشد و اگر اینطور باشد خرسندکننده است.

ایشان افزودند: ان‌شاءالله مردم عزیزمان موفق شوند رأی بدهند و بهترین را انتخاب کنند و در این مرحله مردم قاعدتاً باید همت‌شان بیشتر باشد برای اینکه کار را تمام می‌کنند فردا ما ان‌شاءالله رئیس‌جمهورمان را داشته باشیم.

ایشان تأکید کردند:خداوند ان‌شاءلله ملت را موفق و کشور را آباد کند و همه کسانی که در این راه زحمت می‌کشند مشمول لطف و رحمت خودش قرار دهد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از