حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
امام جمعه شهمیرزاد:

رهبر انقلاب ادامه‌دهنده با صللابت راه امام است

رهبر انقلاب ادامه‌دهنده با صللابت راه امام است

امام جمعه شهمیرزاد گفت: رهبر انقلاب اسلامی ایران همان خط فکری و راه امام راحل را حتی باشتاب و صلابت بیشتر ادامه می‌دهند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا رحیمی زاده در گفتگو با خبرنگار سیاسی  پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با اشاره به نهضت بیداری اسلامی در بین کشورهای دنیا گفت: خداوند برای پیشبرد اسلام در دنیا در هر دوره‌ای یک پیشوا و رهبری را قرار می‌دهد و در عصر حاضر امام راحل این مسئولین سنگین را برعهده داشتند و با ورود امام خمینی به ایران در سال 57  به ایران بنا بر گفته برخی روزنامه‌های انگلیسی خدا مجدداً زنده شد.

امام‌ جمعه شهمیرزاد در ادامه ابراز کرد: امام راحل با تفکرات بنیادین و راهگشای خود به جهت مجتهد جامع‌الشرایط بودن و اینکه اراده الهی نیز برای موضوع قرار گرفت سبب شد تا راه و خط فکری ایشان در دنیا گسترش یابد، به‌طوری‌که امروز پس از گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی شاهد به تحقق رسیدن آرمان‌های امام در دنیا هستیم.

امام جمعه شهمیرزاد اذعان داشت: مکتب امام راحل برگرفته از مکتب پیامبراکرم و اسلام بود و بربیداری همه ملت‌ها نسبت به ظلم و استبداد تاکید داشت و در نهایت شاهد هستیم این مهم امروز در دنیا محقق شده است.

بنا به گفته رحیمی‌زاده، مقام معظم رهبری همان خط فکری و راه امام راحل را حتی با شتاب بیشتری دنبال می‌کند و ما در مورد حمایت از جبهه مقاومت و جنبش‌های دانشجویان حامی فلسطین در دنیا این موضوع را شاهد هستیم.

وی همچنین بیان کرد: بین امام خمینی و مقام معظم رهبری علقه خاصی وجود داشت و مقام معظم رهبری به‌گونه‌ای خط فکری امام راحل را دنبال کردند که حتی نام حسینیه خود را به نام امام خمینی نام‌گذاری کرده و این نشان‌دهنده یکسان بودن طرز تفکر و راه امامین انقلاب است.

رحیمی زاده در نهایت ابراز کرد: امام خمینی در مورد مقام معظم رهبری تعبیر به خورشید می‌کردند و در روزهای پایانی عمر بابرکت خود تغییراتی در اختیارات ولی‌فقیه قائل شدند که نشان‌دهنده اعتماد ایشان به مقام معظم رهبری بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از