حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان سمنان خبر داد:

برگزاری روز دوم اجرای نمایش جشنواره تئاتر استانی

برگزاری روز دوم اجرای نمایش جشنواره تئاتر استانی

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان سمنان گفت: روز جمعه ساعت ۱۸ تا ۲۰ برنامه اختتامیه سی و چهارمین جشنواره تئاتر برگزار خواهد شد و طی آن در هر بخش دو گروه نمایشی برتر جهت رقابت با استان‌های دیگر در جشنواره منطقه‌ای معرفی می‌شود.

احمد مرادی حقیقی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت، در رابطه‌ با برگزاری نمایش‌های سی و چهارمین جشنواره استان سمنان گفت: امروز صبح در تالار حکیم به‌نقد و بررسی نمایش‌های اجرا شده در روز چهارشنبه پرداخته شد.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان سمنان در ادامه افزود: در اجرای مرحله دوم نمایش مهرآباد ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ در تالار آفتاب، نمایش خیابان شاه‌عباس ساعت ۱۸:۱۵ تا ۱۹:۳۰ در سالن تئاتر شهر فرهنگسرا و نمایش تبار خون ساعت ۲۰ تا ۲۲ در تماشاخانه حکیم به روی صحنه خواهد رفت.

وی خاطرنشان کرد: روز جمعه صبح به‌نقد و بررسی نمایش‌های اجرا شده در روز پنجشنبه پرداخته خواهد شد و ساعت ۱۵ بعدازظهر دررابطه‌با کتاب چگونه با تولیدات تئاتر بین‌المللی شویم با حضور نویسنده کتاب رونمایی خواهد شد.

مرادی با اشاره به برگزاری اختتامیه جشنواره افزود: روز جمعه ساعت ۱۸ تا ۲۰ برنامه اختتامیه سی و چهارمین جشنواره تئاتر برگزار خواهد شد و طی آن در هر بخش دو گروه نمایشی برتر جهت رقابت با استان‌های دیگر در جشنواره منطقه‌ای معرفی خواهند شد.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از