حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/06/26 شمسی | 2024/09/16 میلادی
کارشناس مسائل سیاسی:

رژیم صهیونیستی تابع قوانین بین‌المللی نیست

رژیم صهیونیستی تابع قوانین بین‌المللی نیست

کارشناس مسائل سیاسی گفت: حمله رژیم صهیونیستی به یمن نشان می‌دهد که این رژیم در صدد گسترش جنگ غزه به خارج از مرزهای فلسطین اشغالی است.

حسن هانی‌زاده در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» در خصوص حمله رژیم صهیونیستی به یمن، گفت: حمله رژیم صهیونیستی به یمن و همچنین تخریب تأسیسات زیربنایی این کشور جنگ‌زده نشان می‌دهد که این رژیم در صدد گسترش جنگ غزه به خارج از مرزهای فلسطین اشغالی است.

کارشناس مسائل سیاسی در ادامه افزود: ارتش یمن و انصارالله به‌عنوان بخشی از شاکله محور مقاومت در طول ۹ ماه گذشته توانسته نقش بازدارندگی در ادامه کشتار مردم غزه ایفا کند.

وی با اشاره به سکوت جامعه جهانی در برابر نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه، بیان کرد: اسرائیل بخشی از اهداف از پیش‌ تعیین‌شده در اراضی اشغالی را هدف قرارداده تا مانع ادامه کشتار مردم غزه شود و اهدافی که نوعاً انصارالله و ارتش یمن هدف قرار می‌دهند.

هانی‌زاده با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با پرتاب پهپادهای رادارگریز یمن را مورد حمله قرار می‌دهند، تصریح کرد: طرح‌های آتش‌بس شکست‌خورده و رژیم صهیونیستی هیچ‌کدام از طرح‌های آتش‌بس را نپذیرفته است.

این کارشناس با اشاره به اینکه انصارالله و ارتش یمن با استفاده از پهپادهای پیشرفته قلب تل‌آویو در اراضی اشغالی را هدف قرار داد، اظهار کرد: انصارالله و ارتش یمن وارد مرحله جدیدی از بازدارندگی در چهارچوب قوانین بین‌المللی شده‌اند.

وی اقدام رژیم صهیونیستی را یک اقدام جنایت‌کارانه عنوان کرد و گفت: باید این رژیم صهیونیستی در مقابل جامعه جهانی پاسخگو باشد.

هانی‌زاده همچنین خاطرنشان کرد: البته انصارالله و ارتش یمن در آینده حملات بیشتری علیه تأسیسات حیاتی رژیم صهیونیستی انجام و پاسخ کوبنده و دردناکی به این رژیم خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه رزیم غاصب و کودک‌کش در تلاش است تا رهبران انصارالله و حزب‌الله لبنان و حشدالشعبی را ترور کند، بیان کرد: این توطئه‌های رژیم صهیونیستی فضا را به سمت تنش‌های بیشتر سوق خواهد داد.

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه تحت هیچ شرایطی اسرائیل تابع قوانین بین‌المللی نیست، گفت: کشورهای اروپایی و آمریکا همواره ثابت کرده‌اند که حامی و در کنار رژیم صهیونیستی هستند.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از