حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
امام جمعه شهرستان میامی:

رژیم صهیونیستی هیچ جای امنی در منطقه ندارد

رژیم صهیونیستی هیچ جای امنی در منطقه ندارد

امام جمعه شهرستان میامی گفت:حمله موشکی سپاه به مقر تروریست‌ها ثابت کرد، رژیم صهیونیستی هیچ جای امنی در منطقه ندارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عزیزی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهرستان میامی به عملیات موشکی سپاه پاسداران در دوشنبه‌شب به مقرهای تروریستی داعش و موساد در سوریه و اربیل، اشاره کرد و گفت: به بیان برادران ما در سپاه پاسداران این آغاز انتقام از تروریست‌هایی است که مردم ما را در کرمان به خاک و خون کشیدند که این ضربه مهلکی به داعشی‌ها و هم به اسرائیلی‌ها وارد کرد.

وی با بیان برخی از اهداف این حمله موشکی ابراز کرد: این موشک‌ها برای اولین‌بار و با بردی دقیق بیش از یک هزار و ۲۰۰ کلی و متر آن هم نقطه زن، دوباره قدرت ایران را به جهانیان نشان داد.

امام‌جمعه شهرستان میامی با بیان اینکه این حملات ثابت کرد رژیم صهیونیستی هیچ جای امنی در منطقه ندارد، تأکید کرد: این حمله درس ادبی هم به اسرائیل داد که مراقب خودت باش، اگر یکبار دیگر دست‌درازی به این کشور بکنید با این موشک‌ها سیلی محکمی به‌صورت شما خواهیم زد.

عزیزی افزود: این حملات درس عبرتی برای دیگران است که اگر اشتباهی انجام دهند، قدرت ایران را خواهند دید.

وی همچنین به ۲۹ دی‌ماه روز غزه اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب در این باره فرمودند؛ امروز دست خدا در مسئله بین‌المللی غزه قابل‌مشاهده و نمایان است، مردم مظلوم و مقتدر غزه توانستند دنیا را تحت‌تأثیر مبارزات خودشان قرار دهند.

امام‌جمعه شهرستان میامی با بیان اینکه امروز دنیا به این مردم، مبارزان و گروه مقاومت چشم دوختند و آنها قهرمانان دنیا هستند، تأکید کرد: این‌ها آثار و برکات صبر و تحمل در مقابل مشکلات و توکل به خدا است.

عزیزی افزود: امروز بیش از گذشته دنیا به رژیم صهیونیستی به چشم یک موجود نسل کش، ظالم، بی‌رحم، گرگ خونخوار و شکست‌خورده نگاه می‌کند.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از