حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی:

ریل‌گذاری شهید رئیسی باید ادامه یابد

ریل‌گذاری شهید رئیسی باید ادامه یابد

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: به برکت زحمات شهید رئیسی اقدامات خوبی در کشور انجام شده و رئیس‌جمهور بعدی باید برای پیشرفت کشور در همین راستا فعالیت کند.

علی‌اکبر علیزاده در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با اشاره به سیره و اخلاق شهید آیت‌الله رئیسی، گفت: شهید رئیسی، یک انسان خستگی‌ناپذیر بود از این انسان‌ها بسیار کم پیدا می‌شود که زندگی خود را فدای خلق‌الله و اسلام کند. 

وی در ادامه افزود: استقامت و شجاعت در مقابل دشمنان یکی از ویژگی‌های این مسئول مجاهد در تراز انقلاب اسلامی بود و همین ایستادگی موجب شد که در یاد و خاطره ملت‌های آزاده ماندگار شود.

 نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی صفت «خادم‌الجمهور» را مناسب‌ترین کلمه برای بیان شهید رئیسی دانست و افزود: شهید آیت‌الله رئیسی، عالمی بود که همیشه در صحنه خدمت حضور داشت و مردم‌دار بود و همه تلاش خود را در زمینه خدمت به مردم انجام داد.

علیزاده تصریح کرد: برای بیان تدین این شهید بزرگوار باید به آیه ۲۹ سوره فتح «حَمَّدٌ رَسولُ اللَّهِ ۚ وَالَّذينَ مَعَهُ أَشِدّاءُ عَلَى الكُفّارِ رُحَماءُ بَينَهُم ۖ تَراهُم رُكَّعًا سُجَّدًا» اشاره کرد که دین آن‌قدر در جانش نفوذ کرده بود که از بدرفتاری با مردم ابا داشت و همیشه ولایت‌مدار و نگاهش به کلام مقام معظم رهبری بود. 

این عضو خانه ملت تأکید کرد: در بحث انتخابات پیش‌رو نامزدهایی که تابه‌حال ثبت‌نام انجام داده‌اند تا زمان تأیید و یا ردشدن از سوی شورای نگهبان نمی‌توان نظری بیان کرد.

علیزاده خاطرنشان کرد: برخی ممکن است قصد سوءاستفاده و یا معامله در انتخابات داشته باشند، در معاملات حزبی، شاهد سهم‌خواهی‌های کلانی هستیم که خودش به‌طورقطع زیان‌هایی را متوجه جامعه می‌کند، ولی درعین‌حال رصد آفات وظیفه شورای نگهبان خواهد بود و تأیید نامزدها باید بادقت صورت پذیرد. 

این مقام مسئول ابراز کرد: مهم‌ترین نیاز کشور این است که نامزدهای ریاست‌جمهوری علاوه بر پایبندی به‌نظام جمهوری اسلامی ایران بر موضوعات کشور اشراف داشته باشند، چرا که به برکت زحمات رئیس‌جمهور شهید بسترهای خوبی برای رشد کشور فراهم شده است. 

وی در نهایت ابراز کرد: دوره حساسی در پیش است و اگر بدون دقت و احساسی بخواهیم رأی دهیم جز ضرر و خسران برای خود و جامعه حاصلی نخواهد داشت. مردم باید در انتخاب افراد اصلح دقت کرده و با آگاهی کامل به فرد موردنظرشان رأی دهند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از