حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
مسئول بسیج اقشار استان سمنان خبر داد:

سازماندهی بیش از ۲۰۰۰ نفر در هیئت‌های اندیشه‌ورز

سازماندهی بیش از ۲۰۰۰ نفر در هیئت‌های اندیشه‌ورز

مسئول بسیج اقشار استان سمنان گفت: بیش از ۲ هزار نفر در هیئت‌های اندیشه‌ورز بسیج استان سمنان سازماندهی شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، محمد امامی در اجلاسیه مجمع سالانه بسیجیان گرمسار اظهار داشت: شهرستان گرمسار ظرفیت‌های مطلوبی در حوزه علمی، موقعیت جغرافیایی و اقتصادی دارد که مجمع بسیج شهرستان می‌توانند طرح‌های مطلوبی در این راستا ارائه کنند.

 وی افزود: در هر یک از رده‌های بسیج هیئت‌های اندیشه‌ورز داریم که جمعی از نخبگان و با تجربه‌ها برای حل مشکلات درون‌سازمانی و تحقق بسیج و اجرای هر چه‌بهتر مأموریت‌های آن به هم فکری و تبادل نظر می‌پردازند.

 مسئول بسیج اقشار سپاه استان سمنان گفت: اکنون بیش از ۲ هزار نفر در سطح استان در این هیئت‌های اندیشه‌ورز سازماندهی شدند.

 وی با بیان اینکه فعالیت این هیئت‌ها در حوزه پیش برد اهداف اقشار مختلف بسیج نقش‌آفرین هستند، خاطرنشان کرد: تا کنون اقدامات خوبی در این راستا انجام شده است.

 امامی با تأکید بر اینکه مجامع بسیج گامی فراتر از هیئت‌های اندیشه‌ورز است، ابراز کرد: این مجامع تشکلی کاملاً مردمی است برای رفع مشکلات مردم در جامعه این مجامع شکل‌گرفته است و مشکلات موجود توسط مجامع شناسایی و بررسی می‌شود.

 وی با اشاره به اینکه شش کارگروه تخصصی با عناوین زن و خانواده، فرهنگی و اجتماعی، بهداشت سلامت و محیط‌زیست، اقتصاد، آموزش و تربیت، تحقیقات و فناوری سازمان‌دهی‌شده، گفت: هیئت‌رئیسه بر اساس تخصص هر کارگروه مشکلات شناسایی شده را به کارگروه تخصصی خود ارجاع می‌دهد.

 مسئول بسیج اقشار سپاه استان سمنان یادآور شد: مجمع بسیج با سازماندهی نیروهای توانمند در کارگروه‌های تخصصی مشکلات را بررسی و برای رفع آن طرح‌ریزی انجام می‌دهند.


منبع: خبرگزاری بسیج

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از