حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
استاندار سمنان:

سمنان دومین استان در زمینه اشتغال‌زایی است

سمنان دومین استان در زمینه اشتغال‌زایی است

استاندار سمنان گفت: این استان با تلاش مسئولان و برنامه‌ریزی کارشناسی و هدفمند جایگاه دوم کشور از لحاظ اشتغال‌زایی را از آن خود کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مرآت، سید محمدرضا هاشمی  در پنجاه و دومین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری افزود: به‌کارگیری دانش‌آموختگان در حوزه‌های تخصصی در اولویت اشتغال‌زایی باشند.

 استاندار سمنان اظهار کرد: نگاه دولت سیزدهم حمایت از اقشار کم‌درآمد جامعه است و بر این پایه اشتغال‌زایی راهبردی هم برای بهبود معیشت و حمایت از اقشار کم‌درآمد و هم حمایت از رونق تولید است.

 وی در ادامه افزود: بانک‌های استان سمنان تسهیلات مرتبط در حوزه مشاغل خانگی را طبق روال گذشته به افراد واجد شرایط پرداخت کند.

 هاشمی خاطر نشان کرد: مدیران بخش‌های خصوصی برای افزایش صادرات استان سمنان تولیدات خود را با نام این استان صادر و ثبت کنند.

استاندار تصریح کرد: مدیران عامل بانک‌های استان با اهتمام ویژه پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ با رعایت توسعه متوازن را پیگیری کنند.


 ثبت‌نام درخواست تسهیلات رونق تولید آغاز شد

 مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان نیز گفت: دستورالعمل اجرایی تأمین مالی بنگاه‌های اقتصادی و واحدهای تولیدی سال ۱۴۰۲ از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت ابلاغ و به‌صورت رسمی فرایند ثبت‌نام واحدهای متقاضی تسهیلات رونق تولید ۱۴۰۲ آغاز شده است.

 احمدی افزود: تشکیل کارگروه رشد یکی از اقدامات خوب در استان سمنان برای حمایت و پشتیبانی از واحدهای تولیدی و رشد تولید در استان سمنان است.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مرآت، مشکلات زیربنایی، مالیاتی، گمرکی و بانکی ۱۲ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان سمنان در پنجاه و دومین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بررسی و در خصوص روند پرداخت تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی و امهال تسهیلات به متقاضیان بخش کشاورزی بحث و تبادل نظر شد.
 

منبع: خبرگزاری ایرنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از