حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان:

سیل کالپوشِ میامی خسارت جدی نداشت

سیل کالپوشِ میامی خسارت جدی نداشت

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: خوشبختانه خسارت جدی در منطقه کالپوش اعلام نشده و تنها آب‌گرفتگی برخی مناطق شهری و روستایی و خسارت به تأسیسات شهری گزارش شده است.

کمال طاهریان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» از وقوع سیلاب در شهر رضوان و روستاهای «دشت شاد»، «باغچه» و «کرنگ» از بخش کالپوش میامی خبر داد و گفت: میزان خسارت سیل به این مناطق  در دست بررسی است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با بیان اینکه برآورد خسارت سیل توسط بنیاد مسکن در حال انجام است، افزود: خوشبختانه خسارت جدی در این مناطق اعلام نشده و تنها آب‌گرفتگی برخی مناطق شهری و روستایی و خسارت به تأسیسات شهری به وقوع پیوسته است.

وی همچنین ابراز کرد که بر اساس گزارش‌های واصله بیش‌تر خسارت مربوط به تأسیسات شهری مانند پایه چراغ‌ها و المان‌های شهری بوده و در برخی مناطق آب‌گرفتگی منازل هم رخ‌داده است که مأموران شهرداری در حال لای‌روبی هستند.

بنا به گفته این مقام مسئول بر اساس پیش‌بینی هواشناسی امروز هم احتمال وقوع بارش‌های پراکنده و بروز سیلاب وجود دارد و مردم می‌بایست از اتراق در کنار مسیل رودخانه‌ها خودداری کرده و از تردد از کنار ساختمان‌های بلندمرتبه و سازه‌های در حال ساخت بپرهیزند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از