حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
فرماندار دامغان:

منتخبین مردم برای حل مشکلات برنامه ارائه دهند

منتخبین مردم برای حل مشکلات برنامه ارائه دهند

فرماندار دامغان گفت:امیدواریم نمایندگان اصلح برگزیده در پیگیری‌های مسائل و مشکلات مطرح در کشور قوی‌تر از دوره‌های قبل وارد عمل شده و با ارائه راهکار و برنامه عملی در این مسیر گام بردارند.

مهدی بندرآبادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» در خصوص شرایط برگزاری انتخابات در شهرستان دامغان گفت: خدمتگزاران مردم در فرمانداری شهرستان دامغان از ماه‌ها قبل در تدارک برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بوده‌اند که در این راستا با کمک دستگاه‌های اجرایی در مجموعه نظارت، شورای تأمین، هیئت بازرسی و معتمدین هیئت اجرایی تمهیدات لازم انجام شده بود.

 فرماندار شهرستان دامغان تصریح کرد: به لطف خدا در دقایق اولیه آغاز رأی‌گیری شاهد حضوری پرشور و بانشاط شهروندان بودیم و مردم شهیدپرور دامغان با این حضور باشکوه به فرمایشات مقام معظم رهبری لبیک گفتند و به تبعیت از ایشان در اولین لحظات آغاز اخذ رأی در انتخابات شرکت کردند.

وی در ادامه افزود: فرمانداری شهرستان دامغان روز ۱۱ اسفندماه در همه ابعاد با ۹۸ شعبه اخذ رأی در شهرستان از آمادگی کامل و لازم برای برگزاری انتخابات برخوردار بود و مردم ولایت‌مدار و همیشه پا به کار نظام جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه مردم شهرستان دامغان با حضور باشکوه و مشارکت قوی موجب سربلندی استان شدند.

بندرآبادی خاطرنشان کرد: باتوجه‌به رقابت بسیار خوب در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری زمینه یأس و ناامیدی دشمنان و شادمانی و امیدواری بیشتر دوستداران نظام و انقلاب و البته ملت عزیز ایران فراهم شد.

فرماندار شهرستان دامغان اظهار کرد: برگزاری انتخابات یکی از جلوه‌ها و مظاهر اعلام حمایت مردم از نظام سیاسی است و مردم با درک این موضوع با همه مشکلات و دغدغه‌های حاکم در این رویداد سیاسی شرکت کردند و برگ زرینی در تاریخ کشور ثبت و به یادگار گذاشتند.

وی ضمن اشاره به ابعاد بین‌المللی و سیاست خارجی برگزاری انتخابات تصریح کرد: مشارکت حداکثری مردم در حل مسائل منطقه‌ای و محلی بسیار تأثیرگذار است و امیدواریم نمایندگان اصلح برگزیده در پیگیری‌های مسائل و مشکلات مطرح در کشور قوی‌تر از دوره‌های قبل وارد عمل شده و با ارائه راهکار و برنامه عملی در این مسیر گام بردارند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از