حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/06/26 شمسی | 2024/09/16 میلادی
امام جمعه دامغان:

فردای انتخابات روز همدلی باشد

فردای انتخابات روز همدلی باشد

امام جمعه دامغان شنبه بعد از انتخابات را شنبه مهربانی عنوان کرد و گفت: رقابت‌ها تمام می‌شود و نوبت به رفاقت می‌رسد که نکته مهمی است که مردم باید توجه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدحسن رستمیان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته دامغان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه اینطور نیست که هر کسی پای صندوق رأی نیامد مخالف نظام باشد، گفت: مشارکت و حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی مسئله مهم انتخابات است.

امام جمعه دامغان در ادامه افزود: دشمنان ایران چشمشان در این انتخابات به دنبال مشارکت مردم است هر چند تحلیلی که در مورد مشارکت می‌کنند، تحلیل درستی نیست. 

وی با اشاره به اینکه در دوران آقای هاشمی مسائل اقتصادی موجب شد که مردم در انتخابات افت شدیدی داشته باشند، اظهار کرد: بعد از آن دولت انتخاباتی برگزار شد که مشارکت ۸۵ درصدی مردم در پای صندوق‌های رأی را رقم زد. 

رستمیان همچنین تصریح کرد: بنابراین اگر مردم در آن زمان در انتخابات نیامدند و مشارکت کم شد به معنای قبول نداشتن نظام نبود بلکه از شرایط موجود در جامعه ناراضی بودند. 

به گفته امام جمعه دامغان، مردم ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین تا آخرین قطره خون و تا رسیدن به تمام اهداف نظام، پای انقلاب خواهند ایستاد. 

وی با بیان اینکه رقابت در انتخابات هیجانی است، گفت: فردای انتخابات بعد از روشن شدن نتیجه، هر کسی که مردم انتخاب کردند، رئیس‌جمهور منتخب برای همه است. 

رستمیان، شنبه بعد از انتخابات را شنبه مهربانی عنوان کرد و افزود: رقابت‌ها تمام می‌شود و نوبت به رفاقت می‌رسد که نکته مهمی است که مردم باید توجه داشته باشند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از