حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
امام جمعه سرخه:

شهید رئیسی ساختارهای غلط را اصلاح کرد

شهید رئیسی ساختارهای غلط را اصلاح کرد

امام‌ جمعه سرخه گفت: کشور در برخی دوره‌های ریاست‌جمهوری از خط اصیل انقلاب فاصله گرفته بود که در دولت سیزدهم مجدداً اصلاح شد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مهدی اشرف در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با بیان اینکه رویکرد دولت شهید آیت‌الله رئیسی ساده‌زیستی و مردم‌داری بود، گفت:  در حالی‌ که  برخی دول گذشته اعتقادی به حضور رئیس‌جمهور در بین مردم نداشتند، دولت مردمی و شخص شهید رئیسی با تواضع و فروتنی تمام در بین مردم حتی دورافتاده‌ترین نقاط هم حاضر می‌شد.

امام جمعه سرخه ابراز کرد: متأسفانه کشور ما پس از انقلاب اسلامی در برخی برهه‌ها از خط انقلاب و امام فاصله گرفته بود که با روی کار آمدن دولت سیزدهم این رویکردها اصلاح و مجدد به خط اصیل انقلاب بازگشت.

بنا به گفته اشرف، مبارزه با فساد، ساده‌زیستی، عدم برخورد جناحی با افراد و مسئولان و مردمی بودن رویکردی بود که شهید رئیسی آن را اصلاح کرد، به‌طوری‌ که حتی در محروم‌ترین مناطق کشور هم مانند شهرهای بزرگ مسئولان در دسترس مردم هستند.

وی از دستاوردهای بزرگ دوران شهید رئیسی نیز یادی کرد و افزود: در عمر کوتاه دولت سیزدهم اقدامات شایسته‌ای انجام شد که متأسفانه در دوران حضور رئیس‌جمهور شهید کمتر رسانه‌ای به آن پرداخت و بعد از شهادت وی همه به این دستاوردها اذعان داشتند که حتی موجب دلسوزی رهبری هم شد.

اشرف، برقراری دیپلماسی فعال با کشورهای همسایه، رسیدگی به قشر کارگر و توجه به معیشت معلمان و اشتغال‌زایی و حل مشکل مسکن نیازمندان را از اهم مواردی دانست که در دولت سیزدهم به آنها توجه شد.

وی در مورد اقدامات انجام‌ گرفته در شهرستان سرخه در دولت سیزدهم به تکمیل پروژه آبرسانی این شهرستان، تکمیل ورودی شهرستان سرخه، تأسیس مدرسه 24 کلاسه  و راه‌اندازی برخی واحدهای صنعتی راکد اشاره کرد.

اشرف با بیان اینکه ریل‌گذاری انجام شده در دولت سیزدهم  در دولت بعدی نیز باید همچنان ادامه پیدا کند، افزود: شهید رئیسی ثابت کرد، حساس‌ترین منصب کشور را می‌توان با رعایت اخلاق و تواضع و درعین‌حال باصلابت پیش برد و موفق هم بود و امیدوار هستیم مردم با هوشیاری رئیس‌جمهوری شبیه وی را برگزینند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از