حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
ویژه‌ برنامه انتخاباتی صدای استان سمنان؛

«صندلی سبز» روی آنتن می‌رود

«صندلی سبز» روی آنتن می‌رود

«صندلی سبز» عنوان ویژه‌برنامه انتخاباتی صدای استان سمنان با توجه به برگزاری دوره جدید انتخابات مجلس شورای اسلامی تدارك دیده شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ برنامه صندلی سبز باهدف آموزش و شناساندن حیطه وظایف و اختیارات نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مخاطبان، افزایش تعامل مردم و رسانه و افزایش آگاهی و تقویت دانش سیاسی مردم، برای بهترین انتخاب کرسی‌نشینان مجلس شورای اسلامی، در صدای استان سمنان تولید و پخش می‌شود.

 در این برنامه از طریق فراخوان عمومی (مجازی و رسانه) و همچنین مکاتبه ستاد انتخابات استان با دستگاه‌های اجرایی استان، علاقه‌مندان در هر برنامه بر اساس سن و مدرک تحصیلی، در قالب گروه‌های سه‌نفره شرکت خواهند کرد.

 جزوه سؤالات مسابقه با موضوعات مختلف نظیر وظایف نمایندگان مجلس شورای اسلامی و قوانین انتخابات به‌صورت فایل pdf در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد تا ضمن مطالعه، برای شرکت در مسابقه آمادگی لازم را کسب نمایند.

 علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند نام و نام خانوادگی، میزان تحصیلات، شغل و شهرستان محل سکونت خود را به همراه درج عبارت "صندلی سبز" از طریق پیامک به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۷۰۴ ارسال نمایند.

 "صندلی سبز" به تهیه‌کنندگی حجت‌الله یحیایی در ۳۰ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای ساعت ۱۸ روزهای شنبه و باز پخش آن روز بعد در همان ساعت از صدای استان سمنان تقدیم مخاطبان این شبکه می‌شود.


منبع: خبرگزاری صداوسیما

انتهای خبر/



لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از